אופנה: עזוב אותי! בעצם לא… הסטייל המיוחד שלא עוזב

השבוע החלטתי לכתוב על סטייל ספציפי אחד שנדבק אליי לפני מספר שנים. הסטייל הזה עוקב אחרי, מלווה אותי ביום יום, נותן לי השראה כשאני לא מצליחה להחליט או שכבר הכל נמאס ונראה אותו דבר ואז אני שבה אליו ושוב זה עובד. אז אני משתפת אתכם היום. תהנו ממנו, הוא פשוט חלומי!

• My Gypsy!  סיפור ההכרות

הכרנו לפני כמה שנים כשלמדתי עיצוב אופנה. משהו בו תמיד דיבר אליי אבל מעולם לא יצא לנו לעבוד ביחד. הייתה לי הרגשה שמתישהו זה יקרה אז חיכיתי להזדמנות. והנה הגיע לו פרויקט הגמר ועד היום לא יצא לנו באמת לעבוד ביחד ולהכיר. אז החלטתי להיות אמיצה ולעשות את הצעד הראשו:ן "מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות?!".

אז עשיתי את זה. הגשתי את הסקיצות הראשוניות של הפרויקט. אני הייתי מאוד מרוצה מהן! אבל הביקורות שקיבלתי בכיתה היו בלשון המעטה לא כל כך טובות, המורה לא הייתה מרוצה ושאר התלמידות טענו "שלא חידשתי את עצמי".
לא הסכמתי! זה נראה לי מושלם!

כל מה שהן אמרו רק החמיא לי יותר והצדיק לי את זה שזה זה! לא עשיתי משהו כזה בעבר!
היו טענות שזה מסחרי מידי וזה נראה כמו משהו שבכיף היינו הולכים איתו (מה שלא מצפים ממך לעשות בלימודי אופנה) שם מחפשים חידוש, אבל היה נראה לי שהצלחתי והלכתי על זה בכל מקרה.

סקיצות ראשוניות-פרויקט גמר
סקיצות ראשוניות-פרויקט גמר

אסכם את סיפור ההכרות הקצרצר שלנו בכך שאספר שהיה לי פרויקט מצטיין מלא הערכות משאר המורים ומהמכללה כל הבנות היו נוכחות בהגשה שלי בה קיבלתי פידבקים מרגשים!

שילוב של גדילים, תחרה, שכבות, עיטורים, הרבה צבעים והרבה הדפסים
שילוב של גדילים, תחרה, שכבות, עיטורים, הרבה צבעים והרבה הדפסים

אז כן, אנחנו ביחד עד היום כבר מעל ל – 4 שנים. כבר ראיתי אותו מככב בהרבה תצוגות בעולם, בא והולך אבל נראה לי שאני והוא זה לתמיד.

• ג'יפסי (Gypsy) = צועני

האבטיפוס הצועני הוא שילוב של גדילים, תחרה, שכבות, עיטורים, הרבה צבעים והרבה הדפסים – וכל אלה הם מכשירים נהדרים שכל אחד יכול להיעזר בהם כדי לבנות לעצמו סטייל ייחודי.

אני בדרך כלל פשוט לוקחת אלמנטים ספציפיים שאני אוהבת בסגנון הזה ומהם מקבלת השראה. אחר כך אני מוסיפה אותם לסטייל היומיומי שלי.
כמובן שכל האצבעות שלי מעוטרות טבעות והצוואר שלי גם הוא עם כמה שרשראות ובכלל הסגנון הזה אומר שאפשר ל"העמיס" ומה שיש ממנו יותר הוא יותר יפה. אני לא חושבת שזה מתאים לכולן! אבל אני בטוחה שכל אחת יכולה למצוא בסגנון הזה משהו שמדבר אליה ולקחת אותו לתוך הסטייל היומיומי שלה ובכך לשדרג אותו פלאים!

אני ממליצה לכן לבקר ב "דף ההשראות שלי" באתר CHENGALDAN.COM ולראות איך לקבל השראה מהסגנון המדהים הזה!
עוד אני ממליצה לכם להיכנס לאתר פינטרסט (pinterest.com) ולראות איך אנשים הפכו את הסגנון הזה לסטייל מטורף ולסגנון חיים מעורר קנאה.
ורגע לפני סיום: קבלו כמה תמונות שיגרמו לכן להבין על מה אני מדברת. זהירות: זה ממכר!!! תהנו!

תמונות אופנה פינטרסט, זהירות אפשר להצמכר לזה בתענוג
תמונות אופנה מפינטרסט, זהירות אפשר להתמכר לזה בתענוג

אז מקווה מאוד שייצא לי לחדש לכן, לכל שאלה טיפ או סתם מילה טובה ניתן ליצור איתי קשר דרך האתר שלי ובכלל ממליצה לכן לבקר בו – CHENGALDAN.COM  בגדי יד שנייה און ליין.
ניתן למצוא אותי גם בפייסבוק אינסטגרם ופינטרסט CHENGALDAN_second hand
שתיהיה לכולנו שנה אזרחית טובה מלאה מימוש עצמי, הצלחות, סטייל ורעיונות מיוחדים.
בהמון אהבה –  חן גלדן.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

פסח 2024: אז איפה תבלו

|