עושים סדר: ככה "תחשמלו" את הבית לפני פסח

מריחים את חג החירות שמתקרב אלינו בצעדי ענק? קצת לפני שתסגרו באיזה שולחן סדר תישבו השנה, הצוות של "אמסלם מוצרי חשמל" בעפולה עושים לנו סדר בנוגע לקטגוריות מוצרי החשמל הכי נמכרים לקראת הפסח, ממליצים על המותגים הכי איכותיים ומשתלמים ומסבירים על מה להקפיד בתהליך הקניה. לגזור ולשמור

בעוד כחודש נסוב כולנו לשולחן חג הפסח, אחד החגים המשמעותיים והחשובים בדת היהודית. לצד המנהגים, תחושת ההתחדשות, הסידורים והקניות – תקופת טרם החג מאופיינת בהתרעננות, והרבה הרבה שופינג, עם נוכחות מוגברת במרכזי הקניות, הקניונים ואתרי האון ליין.
גם החברות הגדולות לא "פוסחות" על האפשרות להגדיל את המחזורים לאחר החורף המנומנם. הן לוקחות בחשבון את יוקר המחיה שמשפיע על פתיחת הארנקים ובהתאם לכך פוצחות ב'מבול' של מבצעים, הנחות ואטרקציות שיווקיות שידברו אל הקהלים הפוטנציאליים.
אחת הקטגוריות הבולטות ברכישות היא בענף מוצרי החשמל, כשרבים רואים בחג הפסח את אחד המועדים הכי אטרקטיביים בשנה לקניית המוצרים וקבלת מחיר אטרקטיבי, אם לא הטוב שבהם.

• יצאנו לבדוק

אז אלו מוצרים הישראלים קונים ומעדיפים לפני החג? אילו מותגים מובילים בכל קטגוריה ואיך נבצע את הרכישה האולטימטיבית? ובכן, אנחנו מציעים לכם להתאפק, לקרוא את הכתבה ורק אז לצאת ולאבזר את הבית מחדש.
לצורך המשימה גייסנו את דוד ונבו אמסלם, אב ובנו, הבעלים של "אמסלם מוצרי חשמל" בעפולה (מול מרכז ביג, צמוד ל- KSP).
לשניים ניסיון רב שנים ומוניטין שזוכה להערכה רבה בקרב לקוחות מכל רחבי עפולה ואזור העמקים.

מוצרי החשמל תמיד בראש הרשימה. כיצד בוחרים את המוצר המתאים והמשתלם ביותר?
מוצרי החשמל תמיד בראש הרשימה. כיצד בוחרים את המוצר המתאים והמשתלם ביותר?

"התקופה שקודמת לחג מאופיינת בפריחה במכירות וברצון לחדש את מכשירי החשמל", אומרים השניים, "החורף הגיע לסיומו, אנשים מרגישים את האביב ובאופן טבעי ומסורתי מתחילים לתעדף את הרכישות שלהם. מוצרי החשמל תמיד בראש הרשימה. את תמהיל מוצרי החשמל מובילים המקררים, תנורי האפייה, הכיריים, מדיחי הכלים וכמובן הטלוויזיות שמתקדמות מבחינה טכנולוגית מדי שנה בשנה".
כיצד בוחרים את המוצר המתאים והמשתלם ביותר? בשביל זה אנחנו פה ובעזרת הצוות עתיר הידע של אמסלם מוצרי חשמל ננסה לדייק לכם את זה.

• מקררים

"במכשיר הזה חייב לרכוש מותג איכותי, מכיוון שהוא דומיננטי, חשוב מאוד בבית ויימצא בו לפחות לכמה וכמה שנים טובות. חשוב לדאוג שהוא יהיה נוח ופונקציונלי לצרכים שלכם, עם גודל שמתאים לכמות הנפשות בבית".
המותגים המומלצים שלנו: HISENSE, LG ,ELECTROLUX, LIEBHERR, MIELE, ו- BOSCH.

• תנורי אפייה

"חשובים בכל מטבח, מקטן ועד גדול. היום נמכרים בשוק תנורים עם אופציות וטכנולוגיות מתקדמות, שיהפכו את חוויות האפיה והבישול לקלילה, אחידה והכי חשוב – מוצלחת. אספקטים חשובים נוספים: גישה לניקיון מהיר ותפעול לא מורכב".
המותגים המומלצים שלנו: MIELE, ELECTROLUX, AEG, BRANDT, SIEMENS ו- BAUKNECHT.

כיריים גז או אינדוקציה

"נחשבים מן הסתם לאמצעי הבישול המרכזי. לפני השימוש חשוב גם פה שיהיה נוחות לתפעול וניקוי כללי. חשוב להתאים את הצרכים של הבית במספר הלהבות, לתת דגש על הבטיחות ולרכוש מוצר איכותי. מפה הדרך לקריאת מתכונים קצרה". המותגים המומלצים שלנו: BRANDT, ELECTROLUX, AEG, BAUKNECHT, LYVENT, ו- LOFRA.

מדיחי כלים

"המדיח הוא מכשיר חשמלי חשוב במטבח שנעשה בו שימוש רב. בחרו מדיח שקט, עם פונקציונאליות במיקום הסלסילות וגיוון בתוכניות ההפעלה". המומלצים שלנו: "BAUKNECHT, AEG, SIEMENS, BOSCH, MIELE ו- ELECTROLUX.

טלוויזיות

"פה אכן הבחירה היא קשה. המבחר הוא עצום והטכנולוגיות מתחדשות בתדירות מאוד גבוהה. כן חשוב להתאים את הגודל לחלל, לבחון את סוגי המסכים ושיטות התצוגה שמתאימים לכם ובכך לצמצם את האופציות הבלתי נגמרות. תנו דגש גם על מסך שבו תראו את הצבעים בצורה טבעית". המומלצים שלנו: SAMSUNG, LG, PHILIPS ו- TCL.

• ולסיום סיומת

נבו ודוד מדגישים כי מעבר לקנייה חשוב לקנות מוצרי חשמל עם אחריות מלאה, ממותגים מוכרים שיידעו לתת מענה בשעת הצורך, להתאים את המוצר לצורך, לא לחפש את ה"הכי גדול" ובמקביל להינות מחוויית קניה מהנה ונעימה. "אנחנו מאמינים שהעיקר זה לא רק למכור, אלא גם לתת שירות וייעוץ מקצועי מדוייק. מעבר לזה אנחנו יודעים לתת ללקוח את המחיר הזול ביותר ובהתחייבות. זה מה שמייחד את העסק שלנו וזה כרטיס הביקור שלנו".

אמסלם מוצרי חשמל