"עוזב את העיר": שלמה ארצי מגיע להופעה בגלבוע

אתם מוכנים לזה? הזמר האהוב והפופולארי, ששיריו הפכו לפסקול ונכסי צאן ברזל בזמר הישראלי, מגיע להופעה במקהל- אמפי הגלבוע. צילום: קוקו

שלמה ארצי, הזמר המצליח בישראל, עם קילומטראז' מרשים של 5 עשורים על הבמות ואינספור להיטים, יגיע ב-13 ליולי לאמפי גלבוע- המקהל וכבר עתה ההופעה מעוררת עניין רב בקרב חובבי המוזיקה בכל האזור.
בהודעה שהוציאה המועצה נכתב: "הדרך לעקוף את אמפי קיסריה הולכת ומתקצרת. בשלהי שנת 2018, עדכן ראש המועצה, עובד נור, על תחילת העבודות לשיפוץ נרחב ושדרוג 'המקהל' (אמפי' גלבוע), במטרה להציבו בשורה הראשונה בארץ המארח הופעות ואירועים המוניים.
בהמשך ישיר לאותה הצהרה, גאים במועצה לעדכן כי בשיתוף חברת 'טו-מיקס', יתארח שלמה ארצי בגלבוע. הזמר והיוצר המצליח והאהוב בישראל, שמזוהה מכל עם הופעות באמפי' קיסריה, יגיע ב-13.7 לאמפי גלבוע למופע מוזיקה ישראלית שכולנו אוהבים.
כמו כל אירועי התרבות שמובילה המועצה – יוכלו תושבי הגלבוע ליהנות מהטבה מיוחדת ברכישת הכרטיסים". כזכור, בחודשים האחרונים כבר נערכו במקהל מספר מופעי מוזיקה שזכו להצלחה רבה- כולל פסטיבל ג'נסיס.
ביחד עם האקוסטיקה המדהימה והנוף הייחודי של המקום, אמפי גלבוע מסתמן כאחד הלוקיישנים הבולטים להופעות חיות תחת כיפת השמיים בחודשי הקיץ.