עובד נור בעקבות הירי במולדת: ״נעמוד לצדו של כל מי שיגן על ביתו ומשפחתו"

היורה מקיבוץ מולדת שבגלבוע שוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים

אירוע הירי לפנות בוקר במושב השיתופי מולדת הפך לשיחת היום באזור הגלבוע, בעיקר בקרב חקלאים שמתמודדים לאורך כל ימות השנה עם מכת גניבות ופריצות שגורמות להם לנזקים רבים.
כפי שפורסם, היום בסמוך לשעה שלוש וחצי, הבחין חבר המושב במספר דמויות חשודות המסתובבות בתוך ביתו. התושב, בן 50, ירה לעבר החשודים באמצעות נשקו הפרטי אותו הוא מחזיק על פי חוק.
בעקבות הירי החשודים נמלטו מיד מהמקום. שוטרים שהוזעקו לזירת האירוע איתרו בקרבתה פצוע ירי. במשטרה הוסיפו כי החשוד אותר בתחומי המושב, לא רחוק מהבית בו על פי החשד פרצו החשודים.
הפצוע נפצע באורח בינוני נעצר ופונה למרכז הרפואי העמק בעפולה. במקביל חוקרי המשטרה פעלו בזירה ואספו ממצאים לבירור נסיבות המקרה.
בהודעה שהעבירה המועצה האזורית גלבוע נכתב: ״ראש המועצה, עובד נור, מעורב ותומך בתושב מולדת מתחילת האירוע. מיד עם תום האירוע הוא שוחח עמו ועם משפחתו, עם הנהגת היישוב. במקביל הוא עמד בקשר רציף עם קציני תחנת עפולה, שחוקרים את הנושא. ככול הידוע הפורץ הוא שב"ח, והנושא כולו מצוי בחקירה. היורה עוכב לתשאול כחלק מההליך, והוא שוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים. פעולתו מוגדרת כהגנה עצמית ולא צפויים להימשך פעולות כלפיו״.
לדברי עובד נור: "המקרה הלילה הוא ביטוי נוסף למצוקת ההתיישבות בפריפריה. החקלאים לא רק שנאבקים על פרנסתם, וכנגד מדיניות אנטי חקלאית של רפורמות כוחניות- נאלצים להתמודד עם מכת פריצות וגניבות בלתי נסבלת, הפוגעת ברכושם, ולעיתים בביתם. זהו מצב חמור ובלתי נסלח, ואנו נעמוד לצדו של כל מי שיגן על ביתו ומשפחתו", סיכם נור.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|