סמוך לעפולה: שתי פצועות קשה בתאונת דרכים

שני כלי רכב היו מעורבים בתאונה בכביש 7155, סמוך לכפר סולם. מלבד הפצועות נפגע בתאונה באורח קל גם פעוט בן 7 חודשים

הערב, קצת לאחר השעה שש, התקבלה במוקד נמסר מד״א מרחב גלבוע הודעה על תאונת דרכים בה היו מעורבים שני כלי רכב- בכביש 7155 סמוך לכפר סולם. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי למספר פצועים, בהן שתי נשים בשנות השלושים לחייהן שנפגעו באורח קשה. מדוברות מד״א נמסר כי מסוק הוזנק לאירוע.
מדוברות שירותי הכיבוי נמסר כי שלושה צוותים של לוחמי אש בפיקודו של להב משנה, מיכאל גולדנברג,  מתחנת מרחבית עפולה פעלו לחילוץ לכודה מתוך הרכב.
בהודעה של דוברות מד"א נכתב: ״חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 3 פצועים, בהם: 2 קשה, מהם: בת 30 עם חבלות בגפיים במסוק לבי"ח רמב"ם ואישה בשנות ה 40 עם פגיעה רב מערכתית לבי"ח העמק כשהיא מורדמת ומונשמת. כמו כן פונה פעוט כבן 7 חודשים- אף הוא להעמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


סגן מנהל מרחב גלבוע, פאראמדיק במד"א ויסאם זועבי שטיפל בפצועים סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית קשה בין רכב מסחרי לרכב פרטי. אישה בשנות ה 40 חולצה מהמושב האחורי של הרכב הפרטי כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש ופציעה רב מערכתית. הענקנו לה בשטח טיפול רפואי ראשוני שכלל הרדמה והנשמה והיא פונתה לבי"ח העמק במצב קשה יחד עם פעוט כבן 7 חודשים שחולץ מסל-קל שהיה במושב שליד הנהג. נהגת הרכב, אישה כבת 30 הייתה לכודה, תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות. הענקנו לה טיפול רפואי והיא פונתה במסוק לבי"ח רמב"ם כשהיא בהכרה מלאה. נהג הרכב המסחרי נבדק בשטח ולא נזקק לטיפול רפואי."
מצבה של האישה שפונתה למרכז רפואי העמק (בת 53) קשה מאד. בבדיקות הדמייה אובחנה לה פגיעת ראש קשה. מבית החולים נמסר כי היא תועבר לנוירוכירורגיה ברמבם בקרוב. התינוק בן חצי שנה במצב קל, אושפז להשגחה בכירורגית ילדים.