סופ"ש לוהט במגרשים: עפולה מול נתניה, גלבוע מול חדרה ובית שאן נגד רובי שפירא

הפועל עפולה ויובל שאוט ינסו להפתיע גם את נתניה (ו', 15:00), נצרת עילית תנסה ללקט נקודות במשחק חוץ קשה בר"ג, אסי גלבוע המאכזבת תארח את חדרה היומרנית (ו', 13:00), בית שאן תפגוש למשחק לוהט את רובי שפירא, ומגדל העמק תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול מכבי דליה (ו', 13:00)

אחרי שהדהימה במחזור האחרון את המוליכה הפועל ר"ג עם ניצחון חוץ מפתיע 2:1 ששיחרר הרבה לחץ במסדרונות המועדון, הפועל עפולה תנסה להמשיך את המומנטום החיובי כשתארח ביום שישי (15:00) את מכבי נתניה החזקה. הקבוצה של אייל לחמן מדורגת במקום ה-10 עם 12 נקודות, בעוד שהקבוצה מעיר היהלומים מדורגת במקום ה-3 בטבלה עם 18 נקודות במאזנה. במקרה של ניצחון, כך משוכנעים בעפולה, הקבוצה תצא לדרך חדשה באופן רשמי. שימו לב ליובל שאוט שנמצא בכושר נפלא וכבש עד כה 7 שערים בליגה (מקום שלישי בטבלה מלכות השערים).

• הפועל נצרת עלית

הפועל נצרת עלית ואלעד בראון, שניצחו במחזור האחרון את מכבי שעריים המאכזבת, יוצאים למשחק חוץ קשה ברמת גן מול הקבוצה המדורגת במקום השני, שתנסה מצידה להוכיח שההפסד לעפולה היה מקרי לחלוטין. בנצרת עילית (מקום לפני אחרון בטבלה עם 10 נקודות) יודעים שלא יהיה פשוט להוציא נקודות במשחק הקרוב מול יריבה שנשחבה לעדיפה, אך יחד עם זאת הם יכולים לשאוב עידוד מהעובדה שעפולה הבינונית ניצחה השבוע בר"ג ולכן הכל אפשרי במשחק הזה.

• מכבי אח"י נצרת

אחי נצרת ומאמנה אדהם האדיה, שהתחיל את דרכו על הקווים כמאמן זמני ובינתיים הפך למאמן קבוע, יארחו ביום שני הקרוב (19:00) במגרשם הביתי בעילוט את ניר רמת השרון הממוקמת במרכז הטבלה. לאחי נצרת שבמקום השישי עם 15 נקודות, זו תהיה הזדמנות מצוינת לקחת שלוש נקודות ובעצם להיצמד לצמרת.

• הפועל מגדל העמק

הקבוצה המפתיעה של שלום לוי (מקום 4, 16 נקודות), שמחזור האחרון נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים עם תיקו ביתי 0:0 מול כפר כנא, תנסה לחזור למסלול הניצחונות בשעה שהיא תארח (שישי, 13:00) את מכבי דליה שבמקום ה-10. על הנייר הפועל מגדל העמק צריכה לעבור את המשוכה הזו ובכך גם להישאר קרובה לדבוקת הצמרת. המשחק היה אמור להיערך במגרש בדלית אל כרמל אך הקבוצות החליפו ביתיות. השוער מג'די חלאיילה עשוי לחזור להרכב של מגדל העמק והחלוץ הבכיר צחי אליחן, שנעדר בשבוע שעבר בגלל פציעה, צפוי לחזור לסגל.

• הפועל בית שאן

הפועל בית שאן הלא יציבה (מקום 5, 16 נקודות), שעוברת תקופה לא פשוטה לאור העיכוב במשכורות השחקנים ועוד שלל בעיות מחוץ למגרש, תנסה לשים את הצרות בצד לקראת המשחק הביתי החשוב ביום שישי מול קבוצת האוהדים הפועל רובי שפירא (13:00). אגב, שתי הקבוצות מגיעות למפגש הקרוב במצב רוח ירוד לאחר שהפסידו במחזור האחרון, ולכן הפסד נוסף, לא משנה לאיזה צד, עלול להוביל לזעזועים רציניים בסגל.

• הפועל אסי גלבוע

הפועל אסי גלבוע המאכזבת שתוך כדי תנועה עוברת אינספור שינויים בסגל בתקווה לצאת מהמשבר, תנסה לחולל הפתעה נעימה ביום שישי (13:00) בשעה שהיא תארח את הפועל חדרה החזקה שמדורגת במקום השני. הקבוצה של רפי בוקסילה, שמדורגת בינתיים במקום הלפני אחרון בטבלה (עם ההגנה הגרועה בליגה-19 ספיגות) צירפה השבוע את המגן/קשר של הפועל נצרת עילית, יהודה ג'אנו. וכמו כן את הקשר הקדמי של הפועל עפולה, שינהר מורד. מנגד, היא שיחררה את הקשר שלומי מראד, שעזב להפועל איכסל שבפסגה.