סוויץ' במכללת נצרת עילית: הסטודנט הצעיר הפך למרצה

לפני כשנתיים אחז זאהי שלופה מנצרת בסטטוס של סטודנט במכללת נצרת עילית. בעת הנוכחית, כשהוא רק בן 23 הוא שב למכללה, הפעם עם הסטטוס המחייב מרצה. סיפור יפה על אמונה, הצלחה ומה שביניהם

עד לפני שנתיים פקד הסטודנט זאהי שלופה מנצרת את ספסלי מכללת נצרת עילית – יזרעאל. הוא חקר, דרש, התעניין, נחשב לסטודנט מצטיין. לאחרונה הוא הגשים חלום, לאחר שהתקבל כמרצה לסטודנטים מכיתות י"א הלומדים במכללה במסגרת עמותת החינוך תעשיידע מייסודה של התאחדות התעשיינים.
שלופה, רק בן 23 וכבר בעל חברה עצמאית לעבודות בניין. לפני כחודשים אחדים הוא קיבל שיחת טלפון מנציגת המכללה. "התרגשתי מאוד מאו שפנו אליי. על הקו הייתה נציגת המכללה ששמחה לבשר לי כי הם מציעים לי עבודה כמרצה במכללה. זה בלי ספק חלום, להיות במקום בו גדלת, הצלחת ולחזור כמרצה, הייתה התרגשות גדולה" נזכר שלופה.
עוד הוא הוסיף: "השקעתי מאוד בלימודים, והיה לי צוות מרצים מצוין שהוביל אותי למצוינות. היום, המפגש עם התיכוניסטים הוא מצוין. אני חושף אותם ללימודים מעמיקים ועתידיים במכללת נצרת עילית. אני מלמד אותם פעם בשבוע, שלש שעות אקדמאיות את תחום מערכות בקרה. הם תלמידים-סטודנטים שלומדים את המקצועות העתידיים והמבוקשים. אני גאה לומר שאני ממליץ להם לאחר שיסיימו את התיכון להירשם כסטודנטים מן המניין למכללה. הלימודים במכללת נצרת עילית הם מבחינתי חוויה שהותירה טעם טוב. אני גדלתי עם המכללה ומבחינתי כל אחד יכול להצליח".

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|