נשארה בסטייל: מגדל העמק חגגה על כפר-כנא 0:3

הקבוצה של שלום לוי הבטיחה את ההישארות בליגה עם ניצחון ביתי מוחץ 3:0 מול כפר כנא. כבשו: נדב אברה, שינהר מורד ואופק מלול. הפועל כפר כנא, שהציגה יכולת חלשה, עלולה להישאר מחוץ לפלייאוף. שינהר מורד הצטיין

עכשיו זה רשמי: אחרי תקופה לא פשוטה במאבקי התחתית, הפועל מגדל העמק הבטיחה לעצמה את ההישארות בליגה כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה בליגה א' צפון. חניכיו של שלום לוי עשו זאת עם ניצחון ביתי מוחץ 3:0 על הפועל כפר כנא.

מה שהפועל מגדל העמק עשתה בשבועות האחרונים זה פשוט מדהים. עד לפני כחודש הקבוצה סומנה כמועמדת לירידה, אבל אז הגיע הקמבק המפתיע עם ניצחון סנסציוני על עירוני נשר, המשיך עם תיקו חוץ מול טבריה והסתיים במחזור האחרון עם ניצחון מוחץ על הפועל כפר כנא, שנלחמת על המקום בפלייאוף העליון.

אחרי מחצית ראשונה משעממת וחלשה להחריד, המקומיים פתחו את החצי השני בצורה טובה. בדקה ה-51 שינהר מורד, אחד המצטיינים במגרש, החמיץ ממץ קורץ. שבע דקות מאוחר יותר הוא חילץ כדור במרכז השדה ובישל כדור נהדר לנדב אברה שקבע 1:0. בדקה ה-76 שינהר מורד עם פעולה אישית נהדרת השאיר את בלמי כפר כנא מאחור וכבש מקרוב לא לפני שהוא משכיב באלגנטיות גם את השוער מוחמד עמר. עמוק בתוך תוספת הזמן אופק מלול כבש השלישי של מגדל העמק וזה היה האות לפתיחת חגיגות ההישארות בליגה.