נצרת עלית: סופה אקסנוב פורשת ממועצת העיר

אחרי שמונה שנות כהונה במועצת העיר הודיעה השבוע אקסנוב לראש העיר פלוט על החלטתה לסיים את כהונתה ולהעביר את המושכות לבא אחריה ברשימה יאנוש פינקלסקו. צילום: באדיבות אתר עיריית נצרת עלית

השבוע הודיעה חברת מועצת העיר נצרת עלית סופה אקסנוב לראש העיר רונן פלוט, על החלטתה לפרוש ממועצת העיר. את מקומה של חברת המועצה הפורשת יתפוס הבא אחריה ברשימת "אנחנו כאן" יאנוש פינקלסקו.
סופה קסנוב מכהנת במועצת העיר נצרת עלית מאז 2008 כנציגת סיעת "אנחנו כאן" ואף שימשה תקופה מסוימת כסגנית ראש העיר של גפסו. קסנוב  המוערכת נודעה בעיקר בשל פעילותה הרבה למען התושבים הגמלאים בנצרת עלית, והייתה להם לכתובת ולאוזן קשבת.
קסנוב: "לפני כחודשיים חגגתי יומולדת 60 ובלבי החלטתי שבשנה הקרובה 2017 אעשה שינוי בחיי. אני רוצה להקדיש יותר זמן למשפחה שלי ולעצמי .אחרי שנים רבות בהן הקדשתי את עיקר זמני לעיסוקים הציבוריים אני חושבת שבגיל 60,גיל הפנסיה, מותר  לי לשנות קצת את חלוקת הזמן ולהקדיש יותר למשפחה ולעצמי, אני למשל כבר הרבה זמן חולמת ללמוד ציור ועכשיו סוף סוף גם יכולה להרשות לעצמי"
סופה קסנוב הדגישה כי גם בהיותה מחוץ למועצה תמשיך לפעול בהתנדבות למען התושבים הותיקים בעיר. " אני לא יודעת משהו אחר חוץ מהתנדבות, מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי פעילה בקהילה ואמשיך לפעול למענה רק במינון אחר, בלי ישיבות מועצה ובלי ועדות ומחויבויות מעצם הכהונה במועצת העיר."אמרה אקסנוב וביקשה להודות בהזדמנות זו לכל חברי מועצת העיר על שיתוף הפעולה. "נצרת עילית נמצאת בידיים טובות, יש לנו ראש עיר שמוביל לדרך בטוחה ומצליח בתוך זמן קצר לחולל שינויים בכל תחומי החיים בעיר. רונן פלוט הוא האדם הנכון במקום ובזמן הנכון "נו ראש עיר רונן פלוט אמר  כי הוא מכבד את החלטתה של סופה אקסנוב ומודה לה על השנים בהן פעלה בהתנדבות במועצת העיר ותרמה רבות למען העיר והקהילה .
כאמור את מקומה של סופה אקסנוב ימלא יאנוש פינקלסקו,הבא בתור בסיעת "אנחנו כאן".פינקלסקו תושב ותיק בנצרת עילית הוא במקצועו מורה למתמטיקה שפרש לגמלאות ובעבר, בין השנים 2008-  2013  כיהן במועצת העיר.

 

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|