נצרת עלית מתעוררת: אטרקציה חדשה נוספה לעיר, כיכר מנגנת

השבוע נוספה אטרקציה מיוחדת לעיר הגנים בעמקים לאחר שבעלות אפסית הוקמה כיכר הפסנתר, מעוצבת להפליא ומוארת בלילות שאפילו מזמרת ומנגנת

לאחר שלאחרונה התבשרו תושבי נצרת עלית על שורה של חידושים ותכניות לעיר, מסתמן שהעיר  בראשותו של ראש העיר פלוט מתעוררת בצעדי ענק מתרדמתה.
לאחר הפקדת התכנית הכוללנית של הרחבות ושכונות חדשות, איזורי תעשייה ומסחר, בית קק"ל לנוער ושיקום פארק אלון המוזנח, הושקה השבוע אטרקציות חדשה ומיוחדת בעלות אפסית, 'כיכר הפסנתר' שמצטרפת לציר הכיכרות המוסיקליות בעיר.


גיכרמן: "אני מפסל בשביל הנשמה לא בשביל הכסף, בגילי ובמצבי הבריאותי כסף זה לא הדבר החשוב". עוד תוספת לחוצות העיר נצרת עילית, עצי דקל מרהיבים הוצבו לאורך שדרת רחוב גלבוע


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עלותה של הכיר ראויה לציון, בזמן שברשויות מקומיות משקיעים מאות אלפי שקלים ואף מיליונים בעיצוב כיכרות מרהיבות  עיריית נצרת עילית השיקה את הכיכר בעלות אפסית במושגים מוניציפליים, רק כמה עשרות אלפי שקלים.
הכיכר פרי יצירתו של האומן ופסל הסביבתי המקומי ארקדי גיכרמן בן 83, ממוקמת בסמוך לבית ספר תיכון אורט "אלון" כאשר במרכזה במה גדולה של תזמורת פילהרמונית ובראשה פסנתרן לבוש טוקסידו ליד פסנתר כנף לבן. ולא רק זאת, היא גם מאירה בלילה באורות קסומים, מזמרת ואפילו מנגנת את מוצארט.

כיכר הפסנתר בנצרת עלית. מזמרת ומנגנת את מוצארט
כיכר הפסנתר בנצרת עלית. מזמרת ומנגנת את מוצארט

על עבודותיו ועל יצירתו האחרונה כיכר הפסנתר אמר גיכרמן שאחראי בנוסף על מיצג הפטריות בכיכר: "אני מפסל בשביל הנשמה לא בשביל הכסף, בגילי ובמצבי הבריאותי כסף זה לא הדבר החשוב" הסביר.
ראש העיר רונן פלוט מסר כי כיכר הפסנתר בעצם מחברת ציר של כיכרות מוזיקאליות החל מכיכר הכינור במרח' גלבוע דרך כיכר הנבל ברח' תבור ועד לפסנתר המנגן.  "לאט לאט אנחנו נשנה את כל פני חזות העיר,נייפה אותה וכניס לתוכה אלמנטים אסתטיים ואומנותיים שיעצימו את האווירה ואיכות החיים".
ותוך כך, עוד תוספת לחוצות העיר נצרת עילית, עצי דקל מרהיבים הוצבו לאורך שדרת רחוב גלבוע ובמקביל מתבצעות עבודות שדרוג לגינות משחקים, התקנת מתקני כושר בפארקים, ספסלים והצללות.

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

״דרכו של מתן נמשכת ותימשך״

|

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|