נצרת עלית: היכונו לביאת המיליארדר

המיליארדר מיכאל מירילשוילי רוצה להשקיע בנצרת עילית. נפגש השבוע עם ראש העיר רונן פלוט באירוע הכנסת ספר בבית הכנסת הגאורגי, והתרגש מנאום שנשא על חשיבות ההתיישבות בעיר "שכנעת אותי", אמר המיליארדר לפלוט, "יש לך משקיע"

מיכאל מירילשוילי הוא לא סתם משקיע. האיש הוא מיליארדר שחולש על עסקים בקנה מידה בינלאומי ומשקיע סכומי עתק בנדל"ן, הייטק ואנרגיה בארץ ובעולם. מירילשוילי ידוע גם כפילנתרופ מוביל בפעילות למען הקהילה הגאורגית בארץ ובהיותו מאמץ אותה ומסייע לה בתחומים רבים.
ביום שני השבוע הוא הגיע לנצרת עילית כדי השתתף באירוע הכנסת ספר תורה שנתרם על ידי גיסו רומן שלל. גם ראש העיר רונן פלוט הוזמן להשתתף באירוע שאורגן על ידי גבאי בית הכנסת יעקוב בכוראשווילי. "ראש העיר פלוט ריגש את כולם בדבריו על העיר ועל חשיבות ההשקעה וההתיישבות בה. הוא דיבר מהלב וכל מילה שלו נכנסה ללב של כולם. מירילשוילי וגיסו רומן ישבו בקהל וגם הם התרגשו מאוד. הם פנו לפלוט בסיום נאומו, לחצו לו את היד וברכו אותו" סיפר גבאי בית הכנסת בכוריאשוילי.
פלוט הודה על הנכונות להשקיע בעיר ואמר כי ההשקעה בנצרת עילית היא השקעה בטוחה שתניב רווחים לטווח הארוך לא רק ברמה האידיאולוגית אלא גם בהיבט הכספי: "נצרת עילית היא הדבר הבא וכל מי שיכנס ראשון להשקיע בה יגרוף את הרווחים הגדולים. העיר הזאת הולכת לצמיחה בהיקפים שלא היו כמוהם וזה הזמן להשקיע בה ולנצל את הפוטנציאל הגלום בה".