נצרת עילית: המורה האהובה מוניקה מצטיינת ארצית של רשת אורט

מוניקה דודולזק המורה המיתולוגית לספרדית בבי"ס תיכון אורט "שרת" נצרת עילית זכתה בפרס הצטיינות ארצי של רשת אורט ישראל. מוניקה נבחרה מתוך 237 מורים המשמשים בתפקיד רכזי מעורבות חברתית בבתי הספר של רשת "אורט".

כבוד וגאווה: המורה הוותיקה וניקה דודולזק שמאחוריה 33 שנות הוראה מתוכם 20 שנים בתיכון אורט "שרת", זכתה בפרס הצטיינות ארצי של רשת אורט ישראל.
מוניקה, לצד היותה מורה ללימוד השפה הספרדית ומחנכת כיתה יב', משמשת גם בתפקיד רכזת מעורבות חברתית ובתוך כך אמונה על הפעילות החברתית של התלמידים בעמותות ובגופים הציבוריים השונים במסגרת לימודיהם.
מוניקה דודולזק : "אני מלמדת ספרות ספרדית ברמה של 5 יחידות לבגרות ונהנית מכל רגע, אני אוהבת את התלמידים כאילו כל אחד מהם היה ילד פרטי שלי ורואה במקצוע שליחות".
גם התלמידים בתיכון "שרת" מחזירים לה אהבה."מי – מור"  (אהובתי בספרדית) הם קוראים לעברה במסדרונות והיא מחבקת אותם בחזקה "אנחנו כמו משפחה " היא אומרת ומרעיפה שבחים על התלמידים, הצוות החינוכי ומנהלת בית הספר ד"ר סיגל ברגר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כאמור בתחילת השבוע התבשרה מוניקה על זכייתה בפרס ארצי  מטעם רשת "אורט" על הצטיינותה בתפקיד רכזת מעורבות חברתית. "זה הישג גדול וכבוד שבהחלט מגיע למוניקה" אמרה מנהלת בית הספר ד"ר סיגל ברגר.
בעקבות הזכייה בפרס ההצטיינות, הוזמנה מוניקה ללשכת ראש העיר של נצרת עילית פלוט בכדי להוקירה ולברכה באופן אישי במעמד המנהלת בית ספרה ד"ר סיגל ברגר ומנכלי"ת העירייה חוה בכר וראש מנהל חינוך אורנה פישר".
ראש העיר פלוט אמר על זכייתה של מוניקה דודולזק כי הפרס הינו הישג אישי של המורה מוניקה והישג ארצי נוסף למערכת החינוך ולבית הספר תיכון "שרת" זוכה פרס החינוך הארצי.

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|