נצרת עילית: האם בקרוב מפעל שני ל- R.H  טכנולוגיות בפארק "ציפורית"

ליאב רוזנברג- הדור השני משפחת המייסדים של R.H טכנולוגיות בנצרת עילית רוצה להקים מפעל נוסף ב"ציפורית"

האם בקרוב יקום מפעל שני גדול בנצרת עילית לחברת R.H טכנולוגיות, המוכרת בתחום התעשייה הטכנולוגית, ומהוותיקות בעיר ומיקומה בפארק התעשייה "ציפורית".
לאחרונה פנה ליאב רוזנברג, בנם של מייסדי המפעל המיתולוגיים 
יעקב ושוש רוזנברג, למשרד הכלכלה וביקש הקצאת קרקע להקמת מפעל נוסף על שטח של כ- 4000 מ"ר בפארק "ציפורית".
מפעל R.H טכנולוגיות הוקם לפני 34 שנים על ידי בני הזוג שוש ויעקוב רוזנברג. הוא החל את דרכו כבית מלאכה קטן שפעל מבית מגורים והפך לאימפריה בעלת שם בינלאומי שמנהלת עסקים חובקי עולם ונחשבת לסיפור הצלחה מסחרר. המפעל הוותיק מעסיק כיום  800 עובדים, מרביתם תושבי העיר. ליאב רוזנברג, בנם של הבעלים שוש ויעקב רוזנברג , חשף לאחרונה את כוונתו של המפעל להתרחב ולהקים מפעל יצרני חדש בפארק "ציפורית". ליאב המשמש סמנכ"ל משאבי אנוש במפעל הוותיק מקדם את הבקשה מול משרד הכלכלה ואף נפגש באותו עניין עם השר אלי כהן שידוע בפעילותו לעידוד הקמת מפעלים בפריפריה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על פי התכנית הראשונית, המפעל יוקם על שטח של 4000 מ"ר בנוי ויספק כ- 400-600 מקומות עבודה חדשים בנוסף ל 800 העובדים המועסקים במפעל הקיים. המפעל החדש יעסוק בתחום קבלנות משנה באלקטרוניקה ems.
"המחשבה להקים את המפעל היא תוצר ישיר להגדלת היקף הפעילות בארץ ובעולם" הסביר ליאב וציין כי זריקת המרץ להקמת המפעל החדש נעוצה בתנופת  הפיתוח והצמיחה שמתחוללת בעיר מאז כניסתו של ראש העיר רונן פלוט ."אנחנו רוצים להיות חלק מקריית ההיי טק החדשה של הצפון.לפני 34 שנים הוריי פרצו דרך והקימו את המפעל הראשון יש מאין. כעת אנו הדור השני רוצים להרחיב את היצירה באמצעות הקמת מפעל חדש ברוח הזמן והקדמה הטכנולוגית".
ראש העיר רונן פלוט ברך על היוזמה ואמר כי העירייה תסייע בכל האמצעים העומדים ברשותה להקמת המפעל החדש :" R.H  טכנולוגיות הוא סמל בנצרת עילית והצטרפותו למשב רוח האביב שמגיע לנצרת עילית היא בשורה שיש בה ערך מוסף שמשדר אופטימיות ומבטא את האווירה החדשה והשינוי שמתחולל בעיר " אמר ראש העיר פלוט.

 

״העמק" אירח כנס למידת עמיתים של בתי החולים בצפון – מבתי החולים בדרום

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|