נהלל: קצין שריון ראשי נפגש עם משפחות שכולות

תא"ל גיא חסון אמר לנוכחים במפגש:  "בזכות אנשים כמוכם אנחנו חזקים יותר, מוכנים יותר ונחושים יותר להבטיח את עתידה של ישראל"

ביום רביעי שעבר התקיים מפגש של קצין שריון ראשי, תא״ל גיא חסון, עם משפחות שכולות מנהלל יחד עם בני נוער ולוחמי עבר. במפגש סופרו סיפורי הנופלים, סיפרו אודות חשיבות החיל והשינויים של אז והיום.
"הגעתי בראש ובראשונה להביע הערכה כנה ואמיתית לאנשי נהלל השריונאים ובכלל על השותפות בדרך", אמר תא״ל חסון במפגש, "במקומות כאלה, לאנשים כמוכם, עם ישראל מצדיע. כאן אפשר להרגיש את סיפורה של מדינת ישראל, דרך סיפורם של המשפחות השכולות ולוחמי העבר וההווה של נהלל. כקצין שריון ראשי אני מבקש בערב לתת חיבוק גדול למשפחות השכולות בשמי ובשם לוחמי ומפקדי חיל השריון. אני מבקש להביע הערכה רבה ללוחמי העבר, לאנשי המילואים, לחיילים הסדירים ואלה שבהם כבר קיים ניצוץ השותפות, התרומה המעשה. דעו לכם, לא בכל מקום יש נבחרת כזאת. הערב הזה סיפק לי סיפור שהכרתי קצת פחות ומחובתי לספר אותו הלאה. סיפור של אנשי פלדה, אשר בחרו ובוחרים להיות חלק משמעותי בהגנת המדינה. אני מתחייב שסיפורכם ייסופר. ביום העצמאות השבעים למדינת ישראל, בזכות אנשים כמוכם אנחנו חזקים יותר, מוכנים יותר ונחושים יותר להבטיח את עתידה של ישראל".

 

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

"יעקב היה נוכח בלידה. הרגשתי אותו איתי"

|