נדחתה עתירה מנהלית נגד עיריית מגדל העמק

עתירה מנהלית שהגישה חברה קבלנית כנגד עיריית מגדל העמק בטענה כי נפלו פגמים בהחלטת וועדת המכרזים. בית המשפט: "החלטת וועדת המכרזים הייתה כדין ולא נפל בה כל פגם".

בית המשפט לעניינים מנהליים בנצרת דחה לאחרונה עתירה מנהלית שהגישה חברה קבלנית מהצפון כנגד עיריית מגדל העמק. בעתירה שנדחתה ביקשה החברה הקבלנית לפסול את הצעת וועדת המכרזים אשר המליצה על הצעתו של קבלן אחר שהייתה זולה יותר, כהצעה זוכה בשל פגמים שנפלו, לטענתה, בהחלטת ועדת המכרזים ולהחזיר את הדיון לוועדת המכרזים לבחירת זוכה אחר.
לדבריי העותרים, בהחלטת וועדת המכרזים נפלו פגמים ובראשם הטענה כי הקבלן הזוכה לא נכח בסיור קבלנים שנקבע כסיור חובה ואפשרה לו להשלים מסמך המעיד על ניסיונו של הקבלן בחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה.
המכרז שכנגד תוצאותיו הוגשה עתירה הינו המכרז לחיזוק המבנים של בית הספר אורט רוגוזין בעיר.
בית המשפט באמצעות השופט המחוזי דני צרפתי דן בעתירה, דחה אותה ואף חייב את העותרת לשלם סך של 15,000 שקלים הוצאות משפט לעירייה תוך שהוא קובע כי המלצת וועדת המכרזים הייתה כדין וכי לא נפל בה כל פגם. בפסק הדין כתב השופט כי הטענה לגבי היעדר השתתפותו של הקבלן איננה נכונה, הקבלן הזוכה אכן השתתף בסיור הקבלנים ובאשר לטענה השנייה לגבי השלמת המסמך החסר אודות הניסיון הנדרש נקבע כי וועדת המכרזים הייתה רשאית לאפשר להשלים את המסמך הנ"ל וכי לא נפל כל פגם בהחלטתה לאפשר את השלמת המסמך.

עו"ד חן שאול יו"ר ועדת המכרזים במגדל העמק
עו"ד חן שאול יו"ר ועדת המכרזים במגדל העמק

עו"ד חן שאול, המשמש כיו"ר וועדת מכרזים בעירייה אמר: "לא היה לי ספק שזו תהיה ההחלטה. וועדת המכרזים, המורכבת גם מאנשי מקצוע כמו מהנדס, יועצת משפטית וגזבר, עושה את עבודתה נאמנה ובהתאם לחוק".

 

 

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|