מתחממות הבחירות בנצרת עלית: גפסו חבר לטויטו

אלירן גפסו החליט להסיר את מועמדותו ולתמוך בבחירתו של נתנאל טויטו. פלוט הגיש תלונה במשטרה – בעקבות כרזות הסתה. צילום: פייסבוק אלירןגפסו

הבחירות בנצרת עלית מגיעות לישורת האחרונה וממשיכות לספק עניין. אמש הודיע המועמד אלירן גפסו על חבירתו למועמד נתנאל טויטו. במקביל הגיש המועמד רונן פלוט תלונה במשטרה על איומים ברצח, לדבריו. הבחירות כזכור ייערכו בשביעי לחודש יוני.

• גפסו: "התרשמתי מהחזון והעשייה של נתנאל"

בפוסט מנומק ונרחב שהעלה לרשת הפייסבוק כתב גפסו: ״לנתנאל ולי הרבה מן המשותף. שנינו ילידי העיר, גדלנו והתחנכנו בה. גם בשירות הצבאי ובהכשרתנו האקדמית עברנו מסלולים דומים. נתנאל ואני רואים עין בעין את טובתה ואת קידום עתידה של נצרת עילית. התרשמתי מהעשייה ומהחזון שלו ושמחתי לראות שגם הוא מציב את תנופת הקליטה, הבנייה והפיתוח של העיר במקום מרכזי בתוכניות שיש לו בשורה ארוכה של נושאים. נתנאל טויטו הוא בהחלט האיש הנכון להוביל את נצרת עילית בשעה זו. כשהחלטתי להתמודד עשיתי זאת מתוך אמונה אמיתית ביכולתי לתרום לעיר שיקרה לי ונתנה לי כה רבות. לכן, ההחלטה אינה קלה לי. הגעתי למסקנה שהעיר שלנו אינה יכולה להרשות לעצמה אפשרות לניצחון של פלוט.


למען העיר ולמען תושביה. אנחנו כאן על מנת להנהיג פוליטיקה אחרת, ערכית ונקיה, שמעמידה את טובת הציבור במקום הראשון ואינה עוסקת בקומבינות אפלות ובחלוקת משרות על חשבון הציבור.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


החבירה שלי לנתנאל היא חבירה ערכית; נתתי לה את הסכמתי אך ורק משום שהיא תשרת את טובת העיר. נתנאל ואני נביא לעיר בשורה של פוליטיקה אחרת, פוליטיקה נקייה. אני אסיר תודה לכל אחת ואחד מהפעילים המסורים שליוו אותי עד לשלב הזה בקמפיין. ביחד אתי הם שותפים למסע למען עתיד טוב יותר לנצרת עילית. יש לפנינו עוד עבודה קשה ומאומצת, וביחד נחזיר את התקווה לעיר ונביא לניצחון בעוד שבועיים. ב 7.6 כולנו יוצאים להצביע לנתנאל טוויטו ולשמור על הבית״.

• טויטו: "כאשר אתה חש שהבית בסכנה, אתה פועל באופן שונה"

נתנאל טויטו הוסיף: ״אני מבקש להודות לחברי, אלירן גפסו, על החלטתו לתמוך במועמדותי לראשות העיר. זהו ניצחון של פוליטיקה אחרת. פוליטיקה חדשה שמתמקדת בעתיד ולא בהיסטוריה. לפעמים, כאשר אתה חש שהבית בסכנה, אתה פועל באופן שונה. אתה מקריב מעצמך, מוותר על עניינים פרטיים ומאוויים. בצבא מקבלים על מעשה כזה צל"ש.
זה מה שמגיע לאלירן, שהחליט להקריב מעצמו לטובת הציבור כולו, לטובת העיר שלנו. אנחנו כאן על מנת להילחם על הבית שלנו. על החינוך, על הביטחון האישי, על השבת הבנים שעזבו, ועל יצירת תנאים לצעירים להישאר כאן. אנחנו כאן על מנת להילחם ולנצח. למען העיר ולמען תושביה. אנחנו כאן על מנת להנהיג פוליטיקה אחרת, ערכית ונקיה, שמעמידה את טובת הציבור במקום הראשון ואינה עוסקת בקומבינות אפלות ובחלוקת משרות על חשבון הציבור. חינכו אותנו, את אלירן ואותי, להילחם בעד הערכים והדרך, להיאבק בעד העיר. לא לוותר ולא לברוח. חינכו אותנו להיאבק על מנת לנצח.
הבית שלנו הוא נצרת עילית. ואנחנו פה על מנת להילחם על הבית ולנצח! וכך יהיה!״, סיכם טויטו.

מי השחית שלטי בחירות של פלוט?
במקביל הגיש כאמור פלוט תלונה משטרה בעקבות כרזות הסתה. במקביל הוא דורש לבדוק מי השחית שלטי בחירות שלו וצייר עליהן צלבי קרס.
בכרזות שהופצו משווים את פלוט לעמלק, אותו מצווה התורה להרוג. בנוסף בוצעו בימים האחרונים שיחות מזויפות לתושבים באמצע הלילה, כביכול מטעמו של פלוט. לדברי מטהו של פלוט בחלק מהמקרים למשטרה יש כבר קצה חוט נגד המסיתים.

עפולה: יום עיון בנושא זהירות בדרכים בעקבות התאונות הטראגיות

|

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|