משהו קטן וטוב: עוגת שבועות במתנה

מתנדבי מגדל העמק אפו עוגות גבינה לקראת חג השבועות והעניקו אותן כעוגה במתנה ובהפתעה לתושבים ללא עורף משפחתי. צילום: דוברות מגדל העמק

עיריית מגדל העמק באמצעות היחידה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים ממשיכה לפעול כדי לחזק את הסולידריות החברתית בעיר ולקראת חג השבועות הוציאה לפועל מיזם חדש יצירתי ומרגש – "עוגה במתנה".
במיזם כל מתנדב קיבל שם של תושב ללא עורף משפחתי שאליו הוא הביא עוגת גבינה שהוכנה במיוחד עבורו, ללא תיאום מראש. מיד עם פרסום המיזם, הייתה היענות מהירה ונרחבת של תושבים שעוררה התרגשות רבה.
תושבת שקיבלה עוגה כזו שיתפה: "היה מאד משמח לקבל עוגה בהפתעה לקראת החג. כיף לדעת שאנשים חושבים עלי גם בלא ידיעתי, ומבלי שאני מכירה אותם. תודה רבה". אחת מהמתנדבות שהביאה את העוגה שהכינה, שיתפה: "היה מאד מרגש לראות את פניו של תושב שקיבל את העוגה. העוגה הזאת ממש כמו השם שלה, עוגה שעושה מתוק בלב".
אילנה פרץ עייש מנהלת תחום ההתנדבות ורכזת חילוץ מעוני סיכמה: "מגדל העמק היא עיר מיוחדת שערכי הערבות ההדדית והסולידריות החברתית הם נר לרגליה. מגדל העמק זוכת פרסים ואותות רבים יוקרתיים וערכיים "עיר מתנדבת", "מגן שר הרווחה", "מגן שר הבריאות", "אות עשות משפט ואהבת חסד". לא בכדי הגיעו הזכיות האלו, העיר שלנו בורכה בכמות גדולה מאוד של מתנדבים מכל קשת הגילאים הבוגרים. אני גאה בתושבים שלוקחים חלק בכל מיזם ותוכנית במסירות מלאה ובהתייחסות אכפתית אינסופית ומיישמים את הפסוק כל ישראל ערבים זה לזה".

"יעקב היה נוכח בלידה. הרגשתי אותו איתי"

|

"דמותו של רן תחסר לנו מאוד ביציע"

|