מרכז שירות אזורי של חברת החשמל יוקם בנוף הגליל

כך סוכם בישיבת עבודה שקיים היום (שלישי) האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ, יחד עם מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר, בעיריית נוף הגליל. צילום: דוברות המועצה

שר האנרגיה התשתיות, ישראל כ"ץ, בליווי מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר והצוות הבכיר במשרד האנרגיה, ביקר ביום שלישי השבוע בעיריית נוף הגליל וקיים ישיבת עבודה ממושכת עם ראש העיר, רונן פלוט והצוות המקצועי הבכיר בעירייה.
בסיכום הישיבה נמסרה הודעה רשמית על החלטת משרד האנרגיה וחברת החשמל להיענות לבקשת ראש העיר, רונן פלוט, להקים את מרכז השירות האזורי בנוף הגליל. מדובר בהחלטה שהיא בשורה של ממש לתושבי העיר והסביבה, שיכלו ליהנות בקרוב מהנגשת השירות התפעולי של חברת החשמל לטיפול מידי בתקלות באמצעות ציוד, כלים וצוותים שיאיישו את המרכז באופן קבוע ויקצרו באופן משמעותי את זמן ההגעה של הצוותים, בעיקר בשעות הלילה ובתנאי מזג אוויר קיצוניים.
לצד ההחלטה על הקמת המרכז, חברת החשמל מפעילה בחודשים האחרונים, בתוך בניין העירייה, עמדת שירות מאוישת על ידי עובדי החברה, המעניקה שירות פרונטאלי לתושבים, בעיקר לאוכלוסייה הוותיקה בעיר.
שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ, ציין בישיבה את חשיבותו של הקמת מרכז השירות בשטחה של נוף הגליל בהיותה עיר מחוז מרכזית בצפון :"לא צריך להכביר במילים על החשיבות של נוף הגליל ושאר יישובי הפריפריה, המדיניות שלנו היא לתת העדפה ברורה ליישובים אלה, לתמוך בהם ולחזק אותם על מנת שימשכו אוכלוסייה צעירה ואיכותית, יצמחו ויצליחו".
מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, ציין כי עד להקמת המרכז החדש, איתור מבנה מתאים והכשרתו, חברת החשמל מעמידה פתרון ביניים באמצעות שני צוותים תפעוליים וציוד המוצב בשטח העיר לטובת טיפול מידי בתקלות. בישיבה עם השר כ"ץ הועלו על ידי ראש העיר, רונן פלוט, נושאים נוספים הקשורים למימשקי הרשות עם המשרד בתוכם : הרחבת קווי צינור הגז הירוק למפעלי תעשייה בעיר ובפארק "ציפורית", תמיכה בהרחבת ייצור אנרגיה ירוקה על ידי העירייה, הקמת מרכז מבקרים לתאגיד המים 'מי נועם' והכשרה מחצבה ישנה שאינה פעילה כבר שנים למתחם תעסוקה מודרני עבור התושבים.