מריחים בחירות בגלבוע? שניר פרידמן נפגש עם עיד וח'יר סלים

עוזרו של עובד נור, שניר פרידמן, נפגש לשיחה אישית עם סגן המועצה הקודם עיד סלים ובנו ח'יר פרידמן וסלים טוענים כי זה היה מפגש אקראי וחברי, אך גורמים פוליטיים בגלבוע העלו ספקולציות אחרות בנוגע למטרת המפגש. צילום: ארכיון

מפגש לילי מסקרן עם ניחוח פוליטי מובהק נערך ביום שלישי השבוע בבית משפחת סלים במוקיבלה. במפגש נכחו עיד סלים, סגן ראש המועצה לשעבר בגלבוע שמזוהה בימים אלה עם מחנהו של מוטי כהן, בנו ח'יר ושניר פרידמן, עוזרו של ראש המועצה המכהן עובד נור.
למערכת עמקניוז נודע כי שושבין המפגש הוא חבר משותף של השלושה. בתום המפגש ולאחריו החלו לצוץ ספקולציות והשערות לגבי הסיבות לקיומו. כמו כן צצו בקרב אנשים המזוהים עם הפוליטיקה בגלבוע השערות הנוגעות לחיבורים אופציונאליים עתידיים בין בכירים באזור.
שניר פרידמן אישר את דבר המפגש ואמר: "הוזמנתי על ידי חבר בשעת לילה מאוחרת, מיד לאחר משחקה של גלבוע גליל להיפגש עם חיר' סלים. בתחילה פגשתי את חיר' לשיחת חולין חברית ונעימה על כוס קפה ובהמשך הגיע גם עיד שבירך אותי. המפגש הזה היה חף מנושאים פוליטיים ואחרי כחצי שעה הוא הסתיים בלחיצת יד וחיוכים. כמובן שראש המועצה עודכן במפגש הזה. אני מניח שיש להרבה אנשים כאלה ואחרים מה להגיד בעקבות המפגש הזה אבל מבחינתי שכל אחד יעשה את הפרשנות שלו".

שניר פרידמן עוזר ראש המועצה
שניר פרידמן עוזר ראש המועצה. מפגש אקראי ותמים או כזה שמכין את הקרקע לחיבור עתידי?

עיד סלים, הדגיש כמו פרידמן כי היה זה מפגש חברי ולא מעבר לזה: "אפשר להיות חלוק בדעות ולהיפגש ולדבר. אני לא רואה בכך בעיה", אמר סלים, "שניר הוא אדם חיובי ונחמד, צחקנו יחד, דיברנו על כמה נושאים, בין היתר על דו קיום ושלום ולאחר מכן כל אחד הלך לביתו. לי ברור מהניסיון שלי שאנשים 'דואגים' לראות את המציאות אחרת ולשוות לזה מוטיבים פוליטיים, אבל זה לא המקרה. חיר' ידיד של שניר ושלושתנו ישבנו למפגש נעים וחיובי עם עוד כמה וכמה חברים", סיכם סלים.
פוליטיקאי בכיר מאזור הגלבוע אמר היום לאתר "עמקניוז": "בפוליטיקה אין במקרה. השניים מנסים להצניע את המפגש אבל ברור שיש פה הרבה מעבר לקפה שאותו הם שתו מסביב לשולחן. אני בטוח שנראה התפתחויות בזירה הזו כבר בקרוב".