מרגש: כשלוחמי מג"ב פגשו בוגרים עם צרכים מיוחדים שפונו בשל הלחימה בצפון

שיתוף פעולה מרגש של קק"ל ועמותת ספיישל אולימפיק – הוליד מפגש מיוחד בעת המלחמה – מול הכינרת. צילום: יואב לין, ארכיון הצילומים קק"ל

מפרוץ המלחמה הוסטה תשומת הלב לארגונים המטפלים באנשים עם מוגבלות, ובמיוחד באלה עם מוגבלות שכלית התפתחותית.
בתוך כך, מחלקת התנדבות וצרכים מיוחדים בוגרים של קרן קימת לישראל שיתפה פעולה עם עמותת ספיישל אולימפיקס ישראל וקיימה פעילות לאנשים עם צרכים מיוחדים שבשל המלחמה פונו מהוסטל בקרית שמונה לאכסניית פורייה. כמו כן, בפעילות המרגשת לקחו חלק לוחמי מג"ב לאחר שנחשפו ליוזמה.
באמצעות שיתוף הפעולה הייחודי קק"ל סיפקה תשתית לפעילות, חיברה בין הארגונים השונים, והמאמנים והמדריכים מבית ספיישל אולימפיקס ישראל שערכו אימוני ספורט מיוחדים מול נוף הכנרת. האימונים כללו התעמלות, יוגה, פעילויות תנועה ועוד.
דוד אשכנזי, מנהל מחלקת מתנדבים וצרכים מיוחדים בקק"ל: "בתקופה מאתגרת זו, כל אזרח במדינה מתגייס לסייע לנזקקים ובעיקר לאוכלוסיה עם הצרכים המיוחדים, הדורשת תשומת לב מוגברת בימים אלו. אנו בקק"ל מחויבים לסייע לאוכלוסיה זו בישראל ולפיכך מודים על מגוון הפעילויות. אני רוצה להביע את תודתי לארגון ספיישל אולימפיקס על תרומתם לפעילות ולמתן פעילויות ספורט שונות ברחבי הארץ. אני מקווה ששיתוף הפעולה הזה יימשך גם בתקופות של שלום".
שרון לוי-בלנגה, מנכ"לית ספיישל אולימיפקס ישראל: "שיתוף הפעולה הזה חיוני על מנת למקסם את ההשפעה ולהגיע לכמה שיותר אוכלוסיות מושפעות, ספיישל אולימפיקס ישראל מודה על שיתוף הפעולה החשוב הזה".