מסכמים שנה בעפולה: המוקד העירוני יפל בשנת 2021 ביותר מ-53 אלף פניות

מסקר פנימי עולה כי למעלה מ77% מהתושבים 'מרוצים' או 'מרוצים מאוד' מהיענות המוקד ואילו כ-60% מרוצים או מרוצים מאוד מהטיפול בפנייה במהלך השנה החולפת

המוקד העירוני בעפולה (106) לב ליבה של העשייה העירונית מסכם את שנת 2021 עם נתון מחמיא לפיו למעלה מ77% מהתושבים 'מרוצים' או 'מרוצים מאוד' מהיענות המוקד ואילו כ-60% מרוצים או מרוצים מאוד מהטיפול בפנייה, כך עולה מסקר פנימי שבדק את התנהלות המוקד במהלך שנת 2021.
במהלך השנה החולפת התקבלו במוקד העירוני למעלה מ-53 אלף פניות בנושאים שונים ובראשם פניות של תושבים על רכבים שאינם חונים כחוק או רכבים שחוסמים, פינוי גזם, גרוטאות ומוטמנים, כלל משוטט, פינוי פגרים, פנס לא דולק, מפגע המהווה הפרעה ועוד.|
הרוב המוחלט של הפניות (כ-36 אלף) נעשו באמצעות הטלפון (106) והיתר באמצעות הוואטס-אפ (כ-13 אלף), אפליקציה לעובד (כ-4 אלף) וכל היתר באמצעות דוא"ל, קבלת קהל, מוקד רואה, דוא"ל ועוד. עיקר הפניות נעשו מן הסתם מתושבי העיר התחתית שמהווים את הרוב המכריע (כ-25 אלף), רובע יזרעאל (כ-7.5 אלף), גבעת המורה ועפולה עילית (כ-7 אלף בכל אחת מהן) ושכונת 'לב העמק' עם כ-2 אלף פניות.
עוזר ראש העיר ומנהל היחידה לפניות ציבור אורן אקיקוס אמר: "המוקד העירוני ומחלקת פניות הציבור ממשיכים לעמוד בלב ליבו של השירות העירוני לתושב והפניות הרבות מלמדות על האמון הרב שרוכש הציבור לשירותים הניתנים. תודה לראש העיר על התמיכה והמעקב האישי וכמובן לצוות היחידה והמוקדנים האדיבים בניהולו של יובל כהן".