מנחם אריאב – ראש העיר המיתולוגי של נצרת עילית הלך לעולמו

הלוויתו של אריאב תיערך היום בשעה 14:00 בבית העלמין הישן בנצרת עילית

תושבי נצרת עילית והסביבה מרכינים היום ראש ומתאבלים על לכתו של ראש העיר המיתולוגי מנחם אריאב, איש יקר ובעל זכויות רבות בבנייתה, איש שעמד בראשה במשך 32 שנה והיה שותף מרכזי בהפיכתה מיישוב קטן לעיר המחוז ובירת הגליל.
ראש העיר הנוכחי רונן פלוט, שהיה קרוב מאוד לאריאב מכתב הבוקר בקיר הפייסבוק שלו: "מנחם אריאב היה מנהיג משכמו ומעלה, איש רב פעלים שהייתה לי הזכות להכיר באופן אישי ולעבוד במחיצתו על תקן ממלא מקום ראש העיר בשנות התשעים. למדתי ממנו מנהיגות מהי, למדתי ממנו אחריות מהי ואת המשמעות האמיתית של להיות איש ציבור. מנחם היה איש של פרטים קטנים וגדולים ולמרות שלא רכש השכלה פורמאלית בחייו היה בעל ידע רחב וזיכרון פנומנואלי. אהבתי את מנחם והערצתי אותו. אני שמח שעם כניסתי לתפקיד הצלחתי לתקן ולו במעט את העוול שנגרם לאיש בשנים האחרונות והענקתי לו את התואר יקיר העיר בהערכה ובכבוד גדול בשם כל תושבי נצרת עילית ואוהביה. ליבנו עם משפחת אריאב, שלא תדעו עוד צער".
הלוויתו של אריאב תיערך היום בשעה 14:00 בבית העלמין הישן בנצרת עילית.

מזכ"ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני, אמר היום: "תנועת העבודה כואבת היום עם פטירתו של מנחם אריאב ז"ל. הוא היה דוגמא חיה לתקומת העם היהודי ופיתוח הארץ בכלל והגליל בפרט, כניצול שואה שעלה לישראל וכיהן בשירות הציבורי בין היתר כראש עיריית נצרת עילית כשבע קדנציות ובמשך כ- 30 שנה."
חרמוני מוסיף: "אריאב היה איש אשכולות, איש תנועת העבודה במשך שנים רבות, שעשייה ציבורית ופיתוח הארץ היו נר לרגליו. הוא פעל רבות לטובת רווחת ניצולי השואה בישראל ולעידוד העלייה והקליטה בארץ. יהי זכרו ברוך".

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|