ממשיכה להידרדר: הפסד שביעי רצוף לנצרת עילית

הקבוצה של עופר טלקר ממשיכה את פתיחת העונה האיומה שלה ורושמת הפסד שביעי רצוף, 4 בליגה ו-3 בגביע הטוטו. המנכ"ל גיל ברעם: "יש שיפור ביכולת אבל אנחנו לא מנצלים מצבים. אני מאמין שניצחון אחד ישחרר הרבה לחץ וגם יוציא את הקבוצה לדרך חדשה". צילום: "בסט בול"

 

עוד עונה של מלחמה בתחתית: בדומה לשנה החולפת גם בעונה הקרובה, כך מסתמן, הפועל נצרת עילית צפויה להיאבק על חייה בליגה בלאומית.

אחרי ארבעה מחזורים בליגה הקבוצה של עופר טלקר שקועה עמוק במקום האחרון עם מאזן עלוב של אפס נקודות. במחזור האחרון הקבוצה ספגה הפסד ביתי (המשחק נערך בעילוט) מול מכבי יבנה 2:0. היה זה הפסד רביעי של נצרת עילית בליגה, ובסך הכל הפסד שביעי רצוף אם לוקחים בחשבון גם את שלושת ההפסדים שלה בגביע הטוטו.

אומנם במשחקים האחרונים חלה מגמת שיפור ביכולת הקבוצה אבל בפועל זה לא בא לידי ביטוי בתוצאות, והקבוצה ממשיכה לשקוע בירכתי הטבלה. לצד האכזבה העצומה מהתוצאות, בקבוצה שומרים עדיין על אופטימיות זהירה ומאמינים שניצחון אחד יכול לשנות את פני הדברים.

"בחודש האחרון אפשר היה לראות את השיפור ביכולת. בלא מעט משחקים היינו עדיפים יותר מהיריבות ממול ולמרות זאת הפסדנו. ככה זה שלא מנצלים מצבים. אני מאמין שניצחון אחד ישחרר את הלחץ ויוציא את הקבוצה לדרך חדשה", אומר המנכ"ל גיל ברעם.