מיכה גולדמן מונה לתפקיד יו"ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי העמק

״בכוונתי לסייע בחיזוק המרכז במספר מישורים ובינהם בהצטיידות, התחדשות ובינוי״, אמר גולדמן לאחר המינוי

1חבר הכנסת לשעבר מיכה גולדמן מונה לתפקיד יו"ר הקרן לפיתוח המרכז הרפואי העמק וירכז בהתנדבות את פעילות הקרן שאחראית על תרומות למרכז הרפואי.
גולדמן הינו אחד מאנשי הציבור המוכרים והמשפיעים באזור. הוא נולד בכפר תבור לפני 74 שנה וכיהן כראש המועצה במושבה משנת 1974 עד 1992.
גולדמן כיהן כחבר כנסת, סגן שר החינוך ויו"ר ועדת הפנים של הכנסת עד שפרש בשנת 2001. ביו תפקידיו הציבורים לאחר סיום תפקידיו הפוליטיים: חברת הנהלת רפא"ל ויו"ר הקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון. לאחר שפרש מתפקידיו הציבורים גולדמן מונה כנציג המשפחה בחברת היזמות בסט.
גולדמן הודה על המינוי למנהל המרכז הרפואי ד"ר מאור ממן ואמר: "אחת המטרות בשליחות שלי להיות יו"ר הקרן לפיתוח המרכז הרפואי, היא לסייע בחיזוק המרכז במספר מישורים ובינהם חיזוק בהצטיידות, התחדשות ובינוי של המרכז. מטרה נוספת וחשובה היא יצירת מוטיבציה בקרב רופאים המגיעים למרכז בתחילת דרכם להישאר ולגור באזור כחלק מהקהילה של העמק. אני והקרן נפעל בתיאום מלא עם ד"ר ממן והנהלת המרכז הרפואי למען המרכז, עובדיו והמטופלים".
מנהל המרכז הרפואי העמק, ד"ר מאור ממן: "אני מברך את מיכה גולדמן על מינוי לתפקיד החשוב של יו"ר הקרן. המרכז הרפואי העמק נמצא בתנופת פיתוח והשקעות ואני משוכנע שיכולותיו וקשריו של מיכה יסייעו לנו בהמשך התנופה וביצירת מנופי פיתוח נוספים למען כלל תושבי האזור".