מומו לוי- סגן ראש העיר עפולה: "מנסים לפרוץ לדף הפייסבוק שלי"

לדברי לוי, בחודש האחרון הוא עד לניסיונות בלתי פוסקים לחדור לדף הפייסבוק הפרטי שלו: "אמשיך להביע את דעתי בכל פורום שאמצא לנכון, על אפם וחמתם של מי שלא מקבל דרך אחרת"

חדירה בלתי חוקית? סגן ראש העיר עפולה, מומו לוי, שנחשב מקורב מאוד לראש העיר יצחק מירון, חשף היום בפוסט בקיר הפייסבוק שלו כי בעת האחרונה אלמונים מנסים ככל הנראה לפרוץ לפרופיל האישי שלו.
בפוסט כתב לוי: "לכל חברי בפייסבוק וכאלה שרק קוראים. לאחרונה נעשו מספר ניסיונות לפרוץ ולהשתלט על הפייסבוק שלי, עד לרגע זה ללא הצלחה. במידה שיצלחו ותקבלו מסרים שאינם מאפיינים את הרצף בדף תבינו לבד שזה עבודת ה"פורצים", אבל לא יעזור. אני מאמין בדרך בה אני הולך. אמשיך להביע את דעתי בכל פורום שאמצא לנכון , על אף אפם של מי שלא מקבל דרך אחרת…".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ההערכה בסביבתו של לוי כי מדובר בניסיונות חדירה ופריצה על רקע של עוינות פוליטית.
"להערכתי, בחודש וחצי האחרון ניסו לפרוץ לי ארבע פעמים לדף הפייסבוק שלי, כשמנגנוני האבטחה של הרשת החברתית ביקשו ממני שוב ושוב לשנות סיסמא", אומר לוי, "אני לא רוצה לצאת בהאשמות אבל זה לא הגיוני. בשנים עברו לא נאלצתי לשנות את הסיסמא ולו פעם אחת. החשש שלי שישתלטו על הדף ויעלו בו תכנים לא הולמים. כנראה שיש אנשים בעיר שהדרך שלנו והעשייה הנרחבת בעיר מפריעה להם. לעת עתה אין בכוונתי לפנות למשטרה או לגורמים רלוונטיים אחרים", סיכם לוי.

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל- 2024: יעמוד על 400,084 מיליון שקלים

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|