מגדל העמק: תעודת הצטיינות טכנולוגית לבית ספר "אורט רוגוזין" שנה שנייה ברציפות

משרד החינוך העניק תעודת הערכה לביה"ס "אורט רוגוזין" שנכלל ברשימת 25 בתי ספר שדורגו על ידי משרד החינוך כמצטיינים בהסכמה טכנולוגית מכלל הארץ

ראש העיר יחד עם ראש מנהל החינוך וצוות בית הספר. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

בית הספר "אורט רוגוזין" ממגדל העמק מעודד את לימודי המדע והטכנולוגיה. השנה נכלל בית הספר בין 25 בתי ספר בארץ שדורגו על ידי משרד החינוך כמצטיינים בהסמכה טכנולוגית עם 94 אחוזי הסמכה.
המשמעות היא שכמעט כל בוגרי המגמות הטכנולוגיות סיימו בהצלחה את כל 3 מרכיבי המגמה: מקצוע מדעי, המקצוע המוביל וההתמחות. יחד עם זאת, אחוז הזכאות לתעודת הסמכה טכנולוגית ב-3 מתוך 6 המגמות עומד על 100%.
מנהל בית הספר, דודי גריסרו, והמנהלת הפדגוגית, רעות בכר, הוזמנו השבוע לטקס קבלת תעודת הצטיינות במשרד החינוך בתל אביב. ההישג של בית הספר מצטרף לשורה של הישגים במהלך השנים האחרונות.
כזכור, בשנה שעברה בית הספר זכה באותה תעודת הצטיינות ובנוסף שבירת שיא זכאות לבגרות (92.5%), זכייה בבית ספר מצטיין בפעם השלישית ברציפות בקטגורייה הגבוהה ביותר, זכייה של תלמידות בית הספר יעל רמפל, עופרי ללוש וליאם יבדייב באות ריבן לנוער מתנדב ועוד.
מנהל בית הספר דודי גריסרו אמר: "אני מציין בגאווה שבית הספר "אורט רוגוזין" הוא בין המובילים ברשת "אורט" ובארץ בנתיב הטכנולוגי. אני מודה לרכזי המגמות ולצוות המורים המקצועיים על כך שלא ויתרו והובילו את תלמידיהם להסמכה בהצלחה ומציין שזהו עוד מדד המעיד על הצלחתו הרבה ואיכותו של בית הספר".
ראש מינהל החינוך אשרת מלכה אמרה: "ההשקעה והאיכות של מערכת החינוך העירונית משתקפת בנתוני ההצלחה של ביה"ס "אורט רוגוזין" והם מרשימים ואנו גאים בפירות הנאים של ההשקעות של הרשות יחד עם רשת "אורט" ישראל, המנהלים, המורים, התלמידים וההורים – לכולם מגיע יישר כח".
ראש העיר אלי ברדה סיכם: "אני רואה את העשייה מקרוב, מודע למאמצים ולהשקעה ופשוט מתמוגג מנחת וגאווה במערכת החינוך ובכל העוסקים במלאכת הקודש של חינוך ילדנו, היהלומים שלנו".

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|