מגדל העמק תארח את ועידת הגליל 2022

ועידת הגליל ה-10 בהובלת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל תתקיים ביום שלישי הבא במגדל העמק ותעמוד בסימן 'הופכים את הגליל למרכז'. צילום: דוברות מגדל העמק

ועידת הגליל ה-10 תתקיים בשבוע הבא במגדל העמק. בוועידה צפויים להשתתף בכירים רבים בתוכם שרים, חברי כנסת, ראשי ערים ומועצות, מנכ"לי משרדי ממשלה, נציגי ארגונים ארציים ועמותות חברתיות, ראשי קהילות ורבים נוספים.
מטרת הוועידה היא להעלות את אתגרי הגליל על סדר היום הציבורי, כאשר את תוכן הועידה קבע 'השטח' – עשרות מרכזי הצעירים הפועלים בגליל שהתכנסו לכנס מקדים בחודש שעבר.

בין הנושאים השונים אשר יועלו לדיון בוועידה: סוגיית פערי הבריאות בין הפריפריה למרכז, סוגיית הפשיעה הגואה ו'הפרוטקשן', סוגיית 'תכנית הצפון' לאן. עוד במהלך היום יוענקו אותות מיוחדים למרכזי צעירים על פרויקטים מצטיינים הפועלים בגליל, יתקיימו הרצאות TED ותתקיים 'במת הייד פארק'. ברחבת המתחם יוצגו מיצגים מיוחדים שיוקדשו למנועי צמיחה בגליל בתחומים שונים.
עודד פורר, השר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל אמר: "ועידת הגליל סוגרת שנה של עשייה אינטנסיבית של פעילות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, בה הוצאנו לפועל עשרות תוכניות לשיפור חיי התושבים בצפון, התנענו תוכניות לטווח הארוך, העמקנו את התמיכה בצעירים מכלל המגזרים וחיזקנו את הקשר עם הרשויות המקומיות. הועידה תעמוד בסימן 'הופכים את הגליל למרכז' כחלק מהחזון שלנו ליצור בגליל מרכזיים עצמאיים הבנויים על מנועי הצמיחה הייחודים של האזור. אני מצפה לדיונים בסוגיות חשובות שעל סדר היום המטרידים את תושבי הגליל, וכן את דרכי התמודדות שניתן ליישם".
אלי ברדה ראש עיר ויו"ר מועצת הרשות לפיתוח הגליל הודעה לשר עודד פורר על הבחירה במגדל העמק לאירוח ועידת הגליל ואמר: "הגיע זמן גליל! חבל ארץ הגליל זקוק למנופי ומנועי צמיחה שיאפשרו לממש את הפוטנציאל האדיר שיש בגליל. בשם הצדק החברתי ושיוויון ההזדמנויות שמגיעים לתושבי הגליל בדיוק כפי שתושבי מדינת תל אביב שבין חדרה לגדרה מקבלים".

קבוצת נילית מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת Shenma הסינית

|

אליקים: משמחים את בנו של החטוף צחי עידן

|