מגדל העמק: שכונת "נוף העמק" משנה את פניה

במקביל להחלפת "גגות האסבסט" החלו השבוע העבודות לשדרוג התשתיות בשכונת "נוף העמק". צילום דוברות עירית מגדל העמק

לפני מספר חודשים יצא לדרך אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שידעה העיר מגדל העמק ובמסגרתו יוחלפו כל גגות "האסבסט" בבתים פרטיים בשכונת "נוף העמק" ובהשתתפות סמלית של התושבים.
השבוע, במקביל לעבודות על הגגות, התעוררו תושבי רחוב כלנית בשכונת "נוף העמק" במגדל העמק לקול טרקטורים, דחפורים ומשאיות שעלו על רחובות השכונה במטרה לשדרוג התשתיות.
במסגרת פרויקט השדרוג, מתכננת העירייה לחדש את המדרכות, השבילים והמדרגות שברחובות השונים בשכונה,כמו כן  ישודרגו מעקות הבטיחות, ומערכת התאורה תוחלף, עוד מתוכנן בפרויקט לשדרג את הגינות, לתת פתרונות ניקוז, ולהוסיףכ-50 חניות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מעירית מגדל העמק נמסר כי הפרויקט אמור להסתיים תוך 6 חודשים ובאגף ההנדסה בעירייה ביקשו מתושבי השכונה לגלות סבלנות לטובת שיפור המרחב הציבורי ושיפור איכות החיים של התושבים.
בסך הכל תשקיע הרשות בשני הפרויקטים 17 מיליון שקלים, כאשר בפרויקט הראשון יושקעו תשעה מיליון שקלים ועוד שמונה מיליון שקלים יושקעו בשדרוג התשתיות כולל בפארק 'נופר' ובחורשה שלידו בפארק "הזיתים".
ראש העיר אלי ברדה אמר: "ריכזנו מאמץ תקציבי של 17 מיליון שקלים בשכונת 'נוף העמק' והתחלנו ריכוז מאמץ דומה בשכונת 'נחל צבי' ובמקביל אנחנו לוחצים בכל הכוח לקדם תוכנית 'שיקום שכונות חוזר' ברחוב תשי"ג ו'התחדשות עירונית' בכל השכונות הוותיקות וכל זה במקביל לתנופת הבנייה שהחלה עם החתימה על 'הסכם גג' לבניית 6,000 יחידות דיור".