מגדל העמק: פורסם דו"ח תלונות הציבור לשנת 2022

טליה רוזין מבקרת העירייה והממונה על תלונות הציבור בעיריית מגדל העמק הציגה את דו"ח תלונות הציבור לשנת 2022 במליאת מועצת העיר: "מנתוני הדו"ח ניכר כי בשנת 2022 ניתן מענה ראוי לפניות התושבים מצד מחלקות הרשות והאגף לפניות הציבור". מנכ"ל העירייה שלום זוזוט: "הטיפול בפניות התושבים מקבל מענה מקצועי עם הקמת אגף השירות עובדה שהוגשו רק 6 תלונות ורק אחת נמצאה מוצדקת. זו מחמאה על רמת השירות לתושבים"

מבקרת העירייה והממונה על תלונות הציבור, טליה רוזין. צילום: פרטי

טליה רוזין מבקרת העירייה והממונה על תלונות הציבור בעיריית מגדל העמק הציגה את דו"ח תלונות הציבור לשנת 2022 במליאת מועצת העיר: "מנתוני הדו"ח ניכר כי בשנת 2022 ניתן מענה ראוי לפניות התושבים מצד מחלקות הרשות והאגף לפניות הציבור". מנכ"ל העירייה שלום זוזוט: "הטיפול בפניות התושבים מקבל מענה מקצועי עם הקמת אגף השירות עובדה שהוגשו רק 6 תלונות ורק אחת נמצאה מוצדקת. זו מחמאה על רמת השירות לתושבים".
דו"ח תלונות הציבור השנתי לשנת 2022 הוגש לראש העיר אלי ברדה ולמליאת מועצת העיר בישיבת המועצה, ששודרה בשידור חי בעמוד הפייסבוק הרשמי, על ידי טליה רוזין מבקרת העירייה והממונה על תלונות ציבור ברשות.
הדו"ח כולל פירוט ותיאור תמציתי של התלונות אשר התקבלו אצל הממונה על תלונות ציבור במהלך שנת 2022. הדו"ח כולל 6 תלונות בלבד שהתקבלו אצל הממונה בחלוקה למחלקות וסיווגן לפי סטטוס (מוצדקת ולא מוצדקת) וסטטוס הטיפול בתלונה (פתוחה או סגורה). חשוב לציין כי יש הבדל בין פניות ציבור לתלונות ציבור שכן הראשונות מתקיימות על בסיס קבוע ומועברות למוקד העירוני ואילו תלונות ציבור מועברות לממונה על תלונות הציבור במידה שלדעת המתלונן אינן מטופלות או אינו מטופלות לשביעות רצונו.
הרשות הסדירה מספר תהליכים לשיפור השירות כגון: נוהל פניות ציבור לפיו כל פנייה ודיווח על מפגע יש לפנות כצעד ראשון למוקד 106 הזמין 24/7 לרשות התושבים באתר האינטרנט של הרשות, בוואטסאפ, בטלפון ועוד. במידה והפנייה לא נענתה רשאי הפונה לפנות למנהל האגף או המחלקה הרלוונטיים לנושא הפנייה. זהו דו"ח תלונות הציבור ה-22 אותו הגישה טליה רוזין שציינה לאחר הגשתו: "נוהל הטיפול בפניות ותלונות הציבור מסדיר את טיפול העירייה בפניות ותלונות התושבים. מנתוני הדוח ניכר כי בשנת 2022 ניתן מענה ראוי לפניות התושבים מצד מחלקות הרשות והאגף לפניות הציבור".
מנכ"ל העירייה שלום זוזוט אמר: "זה מעודד ואפילו מחמיא שמגמת שיפור השירות נמשכת למרות שיש עוד מה לשפר ולכן אישרה מועצת העיר את הצעת ראש העיר להקים את אגף שירות עירוני במטרה להעלות את תודעת השירות בקרב עובדי הרשות לשביעות רצון מקבלי השירות – התושבים".
ראש העיר אלי ברדה בירך והודה לכל העוסקים במלאכה: "תודעת שירות והגישה שאנחנו משרתי ציבור ומחויבים לתפקוד טוב ומקצועי ולשביעות רצון התושבים הוא מרכיב חשוב במדד איכות החיים בעיר".