מגדל העמק: סיור מעורר השראה לנשות ממגדל העמק

נשות מגדל העמק יצאו לשני סיורים מרתקים במסגרת פעילות קידום מעמד האישה בעיר ונחשפו לפועלה של דונה גרציה ו"לחוכמת הפיתה של פדיחה"

במסגרת פעילות המרכז לפיתוח ההון האנושי – צעירים, יזמה מריאנה גבלין יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, סיור בעקבות אישה מעוררת השראה במוזיאון דונה גרציה בטבריה.
דונה גרציה הייתה אישה יהודייה דגולה ורבת השפעה מתקופת ימי הביניים אשר עמדה בראשה של אימפריה כלכלית אדירה וכאשת עסקים רבת כח הפכה לאחת הנשים המשפיעות בהיסטוריה של אותם ימים. הביקור במלון דונה גרציה בטבריה היה חוויה יוצאת דופן, למשך רב אחד צללו נשות העיר לאווירה של מלכות בארמון מפואר ברוח תקופת הרנסנס וזכו להדרכה מרתקת רווית ידע ועניין, חוויה ייחודית הייתה להתלבש כמלכות ודוכסיות ולהתהלך במסדרונות הארמון ולחוש את ההיסטוריה קרובה מתמיד.
עוד באותו שבוע נפגשו נשים נוספות לאירוח יוצא דופן ב"חוכמת הפיתה של פדיחה" שם נהנו הנשים מערב שכולו תובנות על משמעות החברות, הערבות ההדדית והתפתחות וצמיחה אישית. את הערב העבירה בסגנונה הייחודי אנתרופולוגית רחלי בוכמן שבהומור משובח ורגישות ותבונה ידעה לגעת בכל אחת ואחת מהנשים.
מריאנה גבלין יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אמרה: "התרגשתי לראות את הנשים נהנות מהתוכן המרתק במוזיאון דונה גרציה והתרגשתי בשביל כל אישה אשר שיתפה ברגעיה הכי אישיים ב"חוכמת הפיתה".

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

"תמונת ניצחון" מהעמק

|