מגדל העמק: מרחיבים פעילות ומקימים מועדון שחמט חדש

בפגישה שנערכה בין עיריית מגדל העמק לבין יו"ר איגוד השחמט סוכם על הרחבת חוגי השחמט בבתי הספר והקמת מועדון שיפעל בספרייה העירונית.

בפגישה שנערכה בין יושב ראש האיגוד ד"ר צביקה ברקאי ונציגים נוספים מהאיגוד לבין לראש העיר אלי ברדה, מנכ״ל העירייה שלום זוזוט, ראש מינהל החינוך אושרת מלכה ומנהלת המתנ״ס אורית זאבי כהן סוכם על הקמה מיידית של מועדון שחמט עירוני בספרייה העירונית ושיתוקצב על ידי הרשות. כמו כן, סוכם על הכפלת כמות בתי הספר והכיתות המלמדות שחמט. במגדל העמק ציינו את חשיבות השחמט לפיתוח החשיבה והצלחת התלמידים בלימודים וברשות מצפים שהמועדון יפרח וישגשג לטובת כלל התושבים.
יו״ר האיגוד ד"ר צביקה ברקאי הודה לעיריית מגדל העמק על תמיכתה בענף והחלטתה לפתוח את המועדון ואמר: "מגדל העמק היא רשות שהעמידה את החינוך בראש סדר העדיפויות שלה וזכתה פעמיים בפרס חינוך ישובי ארצי ווהיא מקדמת את ערך המצויינות והערכים. ביקוש גדול מאוד ללימודי שחמט ומועדון שחמט במגדל העמק. בעיר כולה יש פוטנציאל גדול של שחקנים וקבוצות שחמט. אני משוכנע שמעורבותה הישירה של הרשות תאפשר פתיחה ושגשוג של מועדון מקומי שיצליח להגיע למקום גבוה בדרוג ה-90 המועדונים הקיימים בישראל, כל זאת בסיוע מנכ"ל מרכז למצוינות בשחמט אמן השחמט משה קציר שירכז את פעילות השחמט במגדל העמק ויסייע בכל הדרוש עד להקמת מועדון שחמט מקצועי מהטובים בארץ".
אשרת מלכה ראש מינהל החינוך הוסיפה: "תכנית השחמט פועלת במגדל העמק בכל בתי הספר היסודיים. המשחק משפר את התפקוד הקוגניטיבי והיכולות האינטלקטואליות בקרב ילדים ובני נוער. השחמט מסייע בשיפור השליטה העצמית, ובפיתוח ההערכה העצמית. אני גאה בתלמידים המוכשרים שלנו ובטוחה שהתכנית תהיה משמעותית עבורם".

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|