מגדל העמק: מקום ראשון במדד השקיפות הארצי

מנתוני העמותה הבינלאומית "שקופים" עולה כי העיר מגדל העמק עם ציון מקסימלי של 100% שקיפות

הכי שקופים: עמותת שקיפות בינלאומית שמקיימת מדי שנה מדד שקיפות בכל הרשויות המקומיות בארץ בדקה גם השנה את מצב השקיפות ברשויות המקומיות ומצאה כי עיריית מגדל העמק נמצאת במקום הראשון בארץ עם ציון מקסימלי של 100% שקיפות באתר הרשותי על פי דרישות החוק. ברשות הגדילו לעשות כאשר בנוסף לדרישות החוק, עמדו גם בכל הקריטריונים הנוספים שקבעה העמותה בנושא, גם כאלה שלא מחויבים ע"פ חוק, החלטה שהציבה את הרשות במקום הראשון בארץ.
ציון השיא שהושג במדד הוא המשך ישיר למגמת השקיפות שמוביל ראש העיר אלי ברדה ברשות בשנים האחרונות ואותה ניתן לראות לפי תוצאות הביקורות הקודמות בהן נבדקה מגדל העמק.
חשוב להדגיש כי דו"ח השקיפות מתייחס לביקורת שעורכת עמותת השקיפות הבינלאומית על אתר האינטרנט הרשותי עליו מופקדים מחלקת הדוברות ומנהלת מערכות מידע של הרשות. אגב בימים הקרובים, לאחר שנה של בנייה, תשיק העירייה אתר אינטרנט חדש, נגיש ושקוף לטובת התושבים.
הישג זה מצטרף להישג נפלא נוסף של עיריית מגדל העמק בנושא שירותים דיגיטליים לתושב שנחשף במסגרת מחקר חדש שבדק והשווה בין השירותים הדיגיטליים שמציעות העיריות בישראל לתושבים ולעסקים בתחומיהן. מגדל העמק ממוקמת במקום השני מבין כל הרשויות והמועצות בגליל-עמקים ובמקום ה-36 בארץ מתוך למעלה מ-250 רשויות.

 

"תמונת ניצחון" מהעמק

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|