מגדל העמק: מוכנים לפסח

שפע של הכנות: באגף שפ"ע (חזות העיר) של עיריית מגדל העמק סיימו את ההכנות לקראת חג הפסח שיצוין ביום שישי הקרוב, לאחר שבתחילת השבוע תוגברו הצוותים שעובדים ומכינים את העיר עד לכניסת החג.

פינוי אשפה ופסולת, גיזום עצים, שטיפה של רחובות מרכזיים, צביעה וסיוד של ריהוט רחוב הן רק חלק מהמבצעים שיזמו ויוזמים הצוותים של אגף חזות העיר (שפ"ע) במגדל העמק בשבועות האחרונים וזאת בנוסף לעבודה השוטפת כדי להכין את העיר לקראת חג הפסח.
הערכות המיוחדת כוללת את כל מחלקות האגף, גינון ונוף, מחלקת תברואה, המחלקה הטכנית והמחלקה לפינוי פסולת וגזם שהתגייסו כולם בשבועות האחרונים למבצעי פינוי אשפה וגזם, ניקיון הרחובות ושטחים ציבוריים, ניקיון וטיפוח הפארקים והגינות הציבוריות. במקביל מתבצעת שטיפה יסודית של הרחובות הראשיים והכבישים ברחבי העיר על מנת לדאוג לניקיונה וטיפוחה של העיר לקראת החג.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מחזיק תיק חזות העיר דורון אלחרר ומנכ"ל העירייה שלום זוזוט הינחו את מנהל האגף, יניב בן יוסף כי החל מתחילת השבוע יתוגבר האגף בצוותים נוספים חיצוניים וכן שני מנופים שעבדו ופינו פסולת וריהוט ישן לאורך כל שעות היממה.
בנוסף, הוצבו במספרר מוקדים בעיר מכולות אשפה פתוחות לטובת פינוי פסולת ששימשו את התושבים, לאורך כל השבוע כאשר יממה לפני כניסת החג מוצבים גם חביות לביעור חמץ.

ממרקים ושוטפים את הרחובות לקראת חג הפסח במגדל העמק
ממרקים ושוטפים את הרחובות לקראת חג הפסח במגדל העמק

כמו כן, ביממה האחרונה באגף ייכנסו לכוננות עבודה של 24 שעות מסביב לשעון עד לכניסת החג. מנהלת היחידה לפניות ציבור, איילה זלצר, מזכירה לתושבי העיר כי המוקד העירוני (106) עומד לרשותם 24 שעות ביממה בטלפון או פנייה מקוונת באתר האינטרנט ובאפליקציה לדיווח על מפגעים.