מגדל העמק: "לחלץ נקודה עם 9 שחקנים – זה כמו ניצחון"

כבר אחרי 21 דקות מגדל העמק מצאה את עצמה עם 9 שחקנים מול כפר כנא (בן סימון ומלול הורחקו באדום), אבל למרות החיסרון המספרי הקבוצה של שלום לוי הפגינה אופי וחילצה נקודה. "מרוצים מהתיקו לאור הנסיבות. השחקנים הפגינו אופי ענק", אמרו בצוות המקצועי

מרוצים מהנקודה. לאחר שלושה ניצחונות רצופים הפועל מגדל העמק המפתיעה אומנם נעצרה בבית עם תיקו 0:0 מול כפר כנא, אבל אף אחד במועדון לא יכול לבוא בתלונות.
הקבוצה של שלום לוי, על פניו, הייתה אמורה לנצח את הפועל כפר כנא בבית, אולם נוכח האירועים הלא צפויים במגרש, שני כרטיסים אדומים שאף אחד לא לקח בחשבון, בהפועל מגדל העמק יכולים להיות שבעי רצון מכך שהוציאו לפחות נקודה.
כבר אחרי 21 דקות של כדורגל שני שחקני הפועל מגדל העמק מצאו את עצמם מורחקים באדום ע"י השופט המקומי בן שוחט: מתנאל בן סימון ואסף מלול. אולם למרות החיסרון המספרי חניכיו של שלום לוי הפגינו אופי ענק וחילצו נקודה, שמבחינתם שוות ערך כמעט לניצחון.
"לפני המשחק לא היינו קונים תיקו, אבל בסופו של דבר בכדורגל קורים דברים לא צפויים. בשורה התחתונה לחלץ נקודה עם 9 שחקנים ועוד כשהשחקנים מורחקים בשלב כזה מוקדם של המשחק, הרי שזה כמו ניצחון עבורנו", אמר שחקן בקבוצה.
"גם בצוות המקצועי יצאו מרוצים: "נקלענו לסיטואציה לא פשוטה. לשמחתנו, השחקנים הפגינו אופי ענק והוציאו נקודה חשובה".
בתוך כך, השוער השני שלומי אזולאי שפתח בין הקורות קיבל הרבה מחמאות לאחר שהציג משחק יוצא מן הכלל שעזר לקבוצתו לשמור על שער נקי.