מגדל העמק: הנערה שהגשימה את חלומם של בני הנוער בעולם

קרן קרויטרו ממגדל העמק, כתבת 'מעריב לנוער', זכתה להגשים את חלומם של בני נוער רבים בישראל ובעולם כשפגשה לראיון אישי את כוכבת הילדים הבינלאומית מריאנה "לאלי" אספוסיטו

בלי להתכוון הגשימה הנערה קרן קרויטרו ממגדל העמק חלום של מיליוני בני נוער מסביב לעולם. קרויטרו הצעירה פגשה את כוכבת הטלנובלות מארגנטינה מריאנה "לאלי" אספוסיטו לראיון אישי במסגרת עבודתה ככתבת בעיתון "מעריב לנוער" ובהמשך במפגש מעריצים ובהופעה.
לאלי אספוסיטו היא כוכבת הטלנובלות המצליחות ביותר בארגנטינה ביניהן "קטנטנות", "כמעט מלאכים" ו"אספרנסה". בשנת 2014 החלה את הקריירה שלה כסולנית והופיעה במקומות שונים ברחבי דרום אמריקה ואירופה, ובתחילת השבוע גם בשתי הופעות מקפיצות במיוחד.
קרויטרו עברה עם משפחתה מנצרת עילית רק לפני מספר חודשים, לומדת כיום באורט "רוגוזין" בעיר וכבר השתלבה בקבוצת המנהיגות של בית הספר ולתלמידה מובילה. היא החלה לכתוב ב"מעריב לנוער" לפני כמעט שנה ובין יתר תפקידיה היא האחראית על מדור "חיים בטלנובלה" שמתמקד בשחקנים מארגנטינה.
"זו הייתה הגשמת חלום בשבילי לפגוש את לאלי, אני עדיין לא מאמינה שזה קרה!" סיפרה קרן. נופר אדרי, גם היא ממגדל העמק, שליוותה אותה למפגש סיפרה: "לאלי היא כוכבת שגדלתי עליה בכל הטלנובלות בהן צפיתי ואני שמחה שקיבלתי את ההזדמנות לפגוש אותה".

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|