מגדל העמק: הונחה אבן פינה לבית העירייה החדש

45 מיליון שקלים יושקעו בבית העירייה החדש. העבודות החלו, המנופים בשטח בדיוק כמו בפרויקטים נוספים שבבניה: "בית קק"ל למצוינות", "מוזיאון בית המייסדים", אצטדיון כדורגל, אמפיתאטרון ועוד עשרות פרויקטים הנמצאים בשלבי תכנון ובנייה שונים.

ממשיכים להשתדרג. בשבוע שעבר נערך טקס הנחת אבן פינה לבניין העירייה החדש שיבנה בעלות של 45 מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט, אשר תוכנן על ידי האדריכל דוד נופר, ייבנה מבנה בן 5 קומות בשטח כולל של כ-3,800 מ"ר. כמו כן, תפותח בחזית המבנה (לכיוון רחוב שאול עמור) כיכר עירונית רחבה ויבוצע פיתוח נופי משלים בכל היקף הבניין לכיוון דרך הבנים ואולם הספורט יערת העמק.
כידוע, בניית בית העירייה עבר מספר גלגולים. תחילה הוא לא היה בעדיפות ביצוע לנוכח משימות אחרות של הרשות ואתגריה. לפני כעשור הוסכם באישור משרד הפנים ומינהל מקרקעי ישראל לבנות את בית העירייה מעל מתחם "פרץ סנטר" ולהוזיל משמעותית את עלויות הבנייה, אולם בשל אי עמידה בצורה דקדקנית בחוקי התכנון והבנייה הודיעה הרשות שהיא מבטלת את ההתקשרות ואיתרה שטח חלופי עליו נבנה כעת בית העירייה.
מנכ"ל העירייה שלום זוזוט ומהנדס העיר אריאל טויטו ציינו כי העיר בתנופת פיתוח ובנייה שלא הייתה כדוגמתה ומבטאים הטבעת חותם ועשייה מפוארת של ראש העיר אלי ברדה להתפתחותה של העיר החוגגת השנה 70 שנה להקמתה.