מגדל העמק: בפעם השלישית, השיטור העירוני זוכה במקום הראשון

המשרד לביטחון לאומי קבע כי מערך השיטור העירוני זוכה גם השנה (2023) בפעם השלישית ברציפות בפרס "יחידת שיטור מצטיינת״. ראש העיר, אלי ברדה: "בזכות שיתוף הפעולה המקצועי והאיכותי, השפה המשותפת והמתורגלת בשגרה וגם בחירום שבין העירייה למשטרת ישראל אנו מחזקים את תחושת הביטחון ואיכות החיים של תושבי העיר".

המשרד לביטחון לאומי קבע כי מערך השיטור העירוני זוכה גם השנה (2023) בפעם השלישית ברציפות בפרס "יחידת שיטור מצטיינת". ראש העיר, אלי ברדה: "בזכות שיתוף הפעולה המקצועי והאיכותי, השפה המשותפת והמתורגלת בשגרה וגם בחירום שבין העירייה למשטרת ישראל אנו מחזקים את תחושת הביטחון ואיכות החיים של תושבי העיר".
במבחן בקרה שהמשרד לביטחון לאומי עורך אחת לשנה לבדיקת כל תחומי הפעילות של מערך האכיפה העירוני ולבחון האם הצליח לעמוד בכל היעדים שנקבעו לו שנה קודם לכן, זכתה יחידת השיטור העירוני במגדל העמק במקום הראשון זו השנה השלישית ברציפות בציון 100.
מנהל אגף פיקוח, בוריס נמירובסקי ומפקד השיטור העירוני, מפקח איל עסאקלה אמרו: "אנו מקפידים על סדר עבודה ביחידה ועל שיתוף פעולה מול כל הגורמים בתחנה. נמשיך בשמירה על מוטיבציה גבוהה ובסינרגיה מוצלחת בין הפקחים לשוטרים תוך שאיפה לשיפור מתמיד וחתירה למצוינות".
בישיבת ועדת אכיפה רשותית בראשות ראש העיר, אלי ברדה, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק אגף הפיקוח, סרגיי אוקלנדר, מנכ"ל העירייה, שלום זוזוט וכל בעלי התפקידים ברשות, מפקד תחנת משטרת מגדל העמק, רפ"ק פריד כרדוש וקציני המשטרה, פקחי הרשות בראשות בוריס נמירובסקי והשוטרים בפיקודו של מפקח איל עסאקלה. בירך ראש העיר את יחידת השיטור העירוני על ההישג ועל הצטיינותם בפעם השלישית ברציפות שאינה מובנת מאליה ואמר: ״בזכות שיתוף הפעולה המקצועי והאיכותי, השפה המשותפת והמתורגלת בשגרה וגם בחירום שבין העירייה למשטרת ישראל אנו מחזקים את תחושת הביטחון ואיכות החיים של תושבי העיר".

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|