מגדל העמק בסימן 70 שנה: 14 תושבים נבחרו לקבל את אות יקיר העיר

בסימן שנת ה-70 להקמת העיר, 14 תושבים ותושבות נבחרו לקבל את אות יקיר העיר על פועלם בעשייה הציבורית ובתרומה לקהילה לאורך השנים. צילום: דוברות מגדל העמק

אות יקיר מוענק על ידי העירייה לתושבים ותיקים, שבלטו בעשייה הציבורית ובתרומה לקהילה. הענקת התואר מביעה את הערכת העיר, תושביה והעומדים בראשה לאנשים, אשר השקיעו מאמץ והשפיעו בעשייתם על התפתחות העיר וחיי הקהילה בה.
לרגל חגיגות ה-70 למגדל העמק, פורסם קול קורא לתושבי העיר. שימליצו על אישיות ראויה לתואר. הוועדה קיבלה עשרות המלצות למתן העיטור לאישים שונים, אשר שגרת יומם, שזורה בפעילות עבור החברה והקהילה בעיר. 14 תושבים ותושבות נבחרו וקיבלו את האות ביום חמישי האחרון בטקס מרשים באמפיתאטרון העירוני.
אבי אבירם, אבי דותן, הרב אהרון מימון, אלי ישראלי, אפרת קרניאל, אתי שושני-שפרלינג, הרב זיגדון הכט, טליה בלינוב, יהודית יניב, יוחאי גיחז, הרב יוסף מאיר איפרגן, יעקב טולדנו, ישראל דוחובני וישראל ואקנין, אלו הם תושבי העיר שנבחרו לקבל את אות יקיר העיר לרגל חגיגות ה-70 של מגדל העמק.
מעיריית מגדל העמק נמסר: "לרגל חגיגות ה-70 לעיר החליטה הנהלת העיר לעלות על נס את תרומתם של תושבים אשר מעשיהם היום יומיים הם חלק משגרת ההתנדבות והעשייה בעיר. יקירי העיר, המשמשים כמודל לחיקוי בקהילתם, ראויים להוקרה על מעשיהם לאורך השנים ועל תרומתם הייחודית ומהווים השראה לכולנו. יישר כח!".
יעקב טולדנו, ראש המועצה בשנים 1977-1978 שנמנה על מקבלי אות יקיר העיר, אמר: "מלוא הערכה וההוקרה לרשות על הערכתם את תושבי העיר שפעלו במשך שנים לטובת הקהילה בתחומים שונים. אנו גאים להיות תושבי העיר".

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|