מבצע ה-"100" בעפולה: רשת שחקים עוטפת את חקלאי העוטף והצפון

יוזמה שתומכת בחקלאים הובילה למכירת מאות סלי ירקות ופירות לתושבי בירת העמק והאזור- במחיר של 100 שקלים. בשחקים סימנו כבר יעד בסוף המיזם: 1000 סלים. המחשה ( freepik )

לצד ההרס הבלתי נתפס של משקים בעוטף עזה, בחממות, במטעים ובשדות נותרו גידולים רבים שמחכים לקטיף ובעיקר לידיים עובדות. מעבר להיבטים הביטחוניים חקלאים רבים עלו על מדי צה"ל, עובדים זרים עזבו את המדינה ויש גם קשיים לוגיסטיים שהובילו לאינספור התגייסויות מצד ארגונים, אזרחים אכפתיים, רשויות ועוד.
גם רשת שחקים בעפולה החליטה לגלות סולידריות והיא מקדמת בימים אלו מיזם לשיווק של תוצרת חקלאית מהעוטף ומחקלאי הצפון. המטרה: לחזק את החקלאים ואת פרנסתם.

שוק עוטף ישראל - סל ירקות ב 100 ש"
                          שוק עוטף ישראל – סל ירקות ב 100 ש"

במסגרת המיזם הירקות והפירות בסל נמכרים לתושבים ישירות מחקלאי עוטף עזה והצפון ללא פערי תיווך ובאיכות הטובה ביותר.
הסל כולל תריסר ק"ג של פירות וירקות: (פלפל, מלפפון, עגבניות שרי, אבוקדו, גזר, תפוח אדמה, כוסברה, פטרוזיליה, חסה, ברוקולי, פומלית, קלמנטינות. מחיר כל סל: 100 שקלים).
אמילי זיידל, מנהלת תחום קהילה ואירועים ברשת סיפרה כי היא הייתה נרגשת לראות את ההתגייסות והרתמות חסרת התקדים של התושבים. "בתוך פחות מיממה נמכרו כ-700 סלים ואני מאמינה שנגיע ליעד של 1000 סלי מזון ואולי אף יותר. חשוב להדגיש כי ניתן לבצע ההזמנות עד יום רביעי בשעה 16:00 בלינק המצורף", סיכמה זיידל.
מעוניינים לרכוש סל, כנסו ללינק: https://ticks.co.il/event.php?i=IpgIvPl6N81

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|