לקראת פסח: עובדי skai למען ניצולי שואה

העובדים הגיעו לבתיהם של ניצולי שואה במטרה לשמח אותם, לשמוע את סיפורם ולהעניק להם באופן אישי שי לחג. צילום: באדיבות הקרן לרווחת נפגעי השואה

חג פסח בפתח, ובמסגרתו המוני ישראל יתכנסו יחד לארוחת חג משפתית לחגוג את החג שמסמל אולי יותר מכולם את ערך המשפחתיות והאחדות.
עובדים מסניף הפיתוח הצפוני של חברת skai, הממוקם בצומת צמח ובצמוד למכללה האקדמית כנרת, לא נשארו אדישים לכאבם ובדידותם של ניצולי שואה, והגיעו לבתיהם של ניצולי שואה בישוב פוריה לשמח את הניצולים, לשמוע את סיפורם ולהעניק להם באופן אישי שי לחג.
ניצן פאר סטורזי, רכזת התנדבות במחוז צפון של הקרן לרווחת נפגעי השואה מסרה, "מדובר בשיתוף פעולה ראשון שלנו עם חברת skai, ולכן ההתרגשות מהפעילות הייתה כפולה ומכופלת, גם מהצד שלנו וגם מצד עובדי skai, אשר הגיעו להתנדב עם כל הלב והנשמה, וגרמו לניצולים לחייך. אנו מזמינים עוד חברות, ארגונים ואנשים פרטיים, להרים את הכפפה, ולבוא לפעילות התנדבותית מגבשת במיוחד שתשאיר את המתנדבים עם תחושת שליחות שאין כמוה ובמיוחד בתקופה הנוכחית."
עובדי skai סיפרו מצידם: ״שמחנו לבקר את האנשים היקרים, לתת שי לפסח, לשמוע את סיפורם האישי ובעיקר להעניק תשומת לב ואוזן קשבת.״