ליובין חתם בגלבוע/גליל: "חוזר לבית חם ואוהב"

המאמן שהוביל את הקבוצה לגמר הפיינל פור ולזכייה בליגה הבלקנית בעבר, החליף את אריאל בית הלחמי, שעזב את גלבוע/גליל לטובת הפועל ת"א. הקפטן חואקין שוכמן (יש לו סעיף יציאה בחוזה) עשוי ללכת בדרכו. ארצי פרטי: "נעשה את כל המאמצים להשאיר את שוכמן"

המאמן ליאור ליובין (41) שהוביל את הקבוצה לגמר הפיינל פור ולזכייה בליגה הבלקנית בעבר, החליף את אריאל בית הלחמי, שעזב את גלבוע/גליל אחרי 4.5 עונות נהדרות לטובת הפועל ת"א. ליובין (41), החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של עודד קטש בגן נר וזכה עם קטש באליפות היסטורית בעונת 2009/10. לאחר אותה עונה מונה למאמן הראשי של הקבוצה, ושימש בתפקיד במשך שלוש שנים כשהוא מוביל את גלבוע להופעה היסטורית במוקדמות היורוליג, לגמר הפיינל פור ולזכייה בליגה הבלקנית.

הסגל שעומד כעת לרשותו של ליובין כולל את הקפטן חואקין שוכמן, נתנאל ארצי ויותם חנוכי שנמצא כעת בנבחרת העתודה לקראת אליפות אירופה. בגלבוע כבר סימנו מספר שחקנים שעתידים להצטרף לסגל הקיים ובימים הקרובים יאיצו את החתמתם.

ליאור ליובין: "אני שמח ונרגש לחזור למקום שהיה לי בית חם ואוהב במשך 5 שנים עם אוהדים כל כך מיוחדים. מצפה כבר להתחיל בעשיה, מודה לחיים אוחיון על הזכות לחזור לקדמת הבמה למועדון שחרט על דגלו קידום שחקנים צעירים ומוכשרים תוך שאיפה להישגים".
ארצי פרטי מנכ"ל המועדון: שמח ונרגש על חזרתו של ליאור ליובין למשרת המאמן בגלבוע גליל. ליאור היה המועמד המועדף עלינו מהרגע הראשון. הוא מתאים לשפה ולדרך של המועדון, מכיר את המקום ואת המערכת ומביא עמו ייחודיות ומקצוענות".

בתוך כך, בקבוצה חוששים מאפשרות שגם הקפטן חואקין שוכמן, שיש לו סעיף יציאה בחוזה, יצטרף לאריאל בית הלחמי. "זו אפשרות שקיימת אבל אנחנו נעשה את כל המאמצים בכדי להשאיר אותו אצלנו".