לאומית: נקבעו סדרות רבע גמר הפלייאוף

המוליכה גלבוע/גליל הביסה (86:54) את יבנה והבטיחה את הביתיות בסדרה מול רמה"ש. עפולה (רביעית) מחצה את אשקלון (103:63) ותפגוש ברבע הגמר את עירוני ר"ג. מגדל העמק (תשיעית) הפסידה לר"ג/גבעתיים ותשחק בבית התחתון. סדרות רבע הגמר יחלו ב-19 באפריל בשיטת הטוב מ-3 משחקים

אחרי עונה ארוכה ורבת תהפוכות, הדבר האמיתי בליגה הלאומית יתחיל ביום שלישי הבא (19 באפריל)-משחקי הפלייאוף. אמש (ג') נערך המחזור האחרון של העונה הסדירה, בסיומו נקבעו סדרות רבע גמר הפלייאוף וכן הושלם הרכב קבוצות הבית התחתון.

שתי נציגות מהאזור, גלבוע/גליל והפועל עפולה, יתמודדו בפלייאוף על הכרטיס הבודד לליגת העל, בעוד שהפועל מגדל העמק תשחק בבית התחתון.

הקבוצה של אריאל בית הלחמי סיימה את העונה בסטייל עם ניצחון חוץ מוחץ על יבנה 86:54 ותחזיק ביתרון ביתיות לכל אורך הפלייאוף. ברבע הגמר היא תפגוש את א.ס רמת השרון (שמינית, 38 נקודות). חניכיו של רועי פרל הביסו 103:63 את נועלת הטבלה אליצור אשקלון וסיימו במקום הרביעי שיקנה להם יתרון ביתיות בסדרת רבע הגמר, שם היא תפגוש את החמישית בטבלה עירוני ר"ג (43). הפועל מגדל העמק הפסידה 84:76 להפועל ר"ג/גבעתיים והחמיצה את הכרטיס האחרון לפלייאוף.

סדרות רבע הגמר, שתיפתחנה ב-15 באפריל, ישוחקו בשיטת הטוב מ-3 משחקים. ארבע המנצחות כאן יתמודדו בסדרות חצי גמר (גם כן סדרה של הטוב מ-3 משחקים). והמנצחות כאן יעפילו לסדרת גמר של הטוב מחמישה משחקים בדרך לכרטיס הנכסף לליגת העל.