לאומית: גלבוע/גליל דרסה את מגדל העמק, עפולה מידרדרת

המוליכה גלבוע/גליל דרסה את הפועל מגדל העמק 102:79 ושמרה על הפסגה. מגדל העמק, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, תקווה למעידה של רמת השרון במחזור האחרון בכדי להבטיח לעצמה מקום בפלייאוף. עפולה רשמה הפסד שני רצוף לאחר שנוצחה בבית ע"י עירוני ר"ג 79:75

המחזור ה-25 בליגה הלאומית: רגע לפני שקרבות הפלייאוף יוצאים לדרך, המוליכה הפועל גלבוע/גליל דרסה אמש (ג') בגן נר את הפועל מגדל העמק בדרבי האזורי 102:79, ושמרה על מקומה בפסגה. הפועל עפולה, לעומת זאת, רשמה הפסד שני רצוף.

החבורה של אריאל בית הלחמי ידעה שהיא חייבת ניצחון בכדי להבטיח לעצמה כמעט באופן סופי את המקום הראשון בטבלה, שיעניק לה יתרון ביתיות לאורך כל שלבי הפלייאוף במאבק על הכרטיס הבודד לליגה הבכירה. ואכן, היא הגיעה מוכנה למשימה ודרסה ללא קושי את הפועל מגדל העמק עם תצוגת כדורסל משכנעת. הובילו את רשימת הקלעים של גלבוע/גליל דמיטריוס טרידוול שסיפק משחק אדיר עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים, וג'ייסון סיגרס שתרם 21 נקודות.

מאמן מגדל העמק אלהרר. רצף הניצחונות נעצר בגן נר
מאמן מגדל העמק אלהרר. רצף הניצחונות נעצר בגן נר

הפועל מגדל העמק, שהגיעה לגן-נר בתנופה אדירה אחרי שלושה ניצחונות רצופים שנתנו לה סיכוי לסיים בשמינייה הראשונה, נשרה למקום התשיעי בטבלה בעקבות ההפסד לגלבוע/גליל ותקווה למעידה של רמת השרון במחזור האחרון כדי להבטיח לעצמה מקום בפלייאוף.

• תבוסה לעפולה 

שבוע אחרי התבוסה הכואבת בחוץ להפועל באר שבע, הפועל עפולה רשמה אמש הפסד נוסף, הפעם 75:79 מול עירוני רמת גן בבית. הקבוצה של רועי פרל הייתה זקוקה לניצחון ביתי שיאפשר לה להמשיך לחלום על עלייה למקום השני במחזור האחרון, אבל היא לא יכלה על הקבוצה של רועי חגאי, שעשתה צעד משמעותי לעבר המקום החמישי בטבלה.