כנס השתלמות בטיחות בדרכים לנהגי הגלבוע

במטרה להעלות את המודעות בבטיחות בדרכים, קיימה מחלקת התחבורה של מוא"ז הגלבוע כנס השתלמות בטיחות בדרכים לנהגים מקצועיים ולנוהגים ברכבי המועצה

בהשתלמות שקיימה מחלקת התחבורה של מוא"ז הגלבוע נטלו חלק נהגי האוטובוסים, המשאיות, וכן נהגים מחברות ההסעה במועצה.
תחת הסיסמא "נוהגים בטוח", העמיקו משתתפי ההשתלמות יידע שנועד לצמצם עד כמה שניתן את הסיכוי להיות מופתעים או לא מוכנים כהלכה לסכנות בכביש, תוך דגש על בטיחות הנדרשת מנהגי אוטובוסים ומשאיות, ויצירת אווירה של מעורבות ואחריות בנושא הזהירות בדרכים.
ראש המועצה, עובד נור, בירך על הכנס, את הנהגים ואת מחלקת התחבורה. הוא הדגיש כי השתלמויות בטיחות הינן אמצעי חשוב להטמעת נוהלי הבטיחות, עליהם הוא מקפיד ללא פשרות. "בשנתיים האחרונות אנו מובילים למהפך של ממש בכל הקשור להיבטים התחבורתיים ברחבי הגלבוע. מדובר בקידום פרויקטים ומיזמים רבים. אם זאת אסור לנו לשכוח לרגע את הגורם האנושי בנהיגה. רוב תאונות הדרכים נגרמות בגלל שנייה או שתיים של היסח דעת או טעות בשיקול דעת, הגוררת תגובה שגויה לסיטואציה שנוצרה בכביש. התברכנו בנהגים מקצועיים, מיומנים ואחראים, המציבים בראש מעייניהם את בטיחות הנוסעים", אמר ראש המועצה ואיחל להם דרך צלחה ובטוחה.
צי הרכב של מחלקת התחבורה במועצה מונה כיום 15 אוטובוסים צהובים, כאשר במהלך השנה הקרובה עתידיים להיכנס לשירות עוד 2 אוטובוסים חדשים. בדבריו של מאיר נוריאני, מנהל המחלקה, הוא ציין כיצד המפגשים, העוסקים בתחום הבטיחות בהסעות, מתקיימים תמיד באווירה של אחריות כבדה לשלומם של התלמידים.

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|