כל הילדים קופצים: האטרקציה החדשה בעפולה שהולכת בקרוב לסחרר אתכם

מתחמי משחק וקולינאריה, טרמפולינות, מכוניות מתנגשות, מתקני נינג'ה אקסטרימיים, ג'ימבורי לפעוטות, משחקי וידאו, לונה פארק ועוד כמה הפתעות. תושבי עפולה והעמק תכירו את "עיר הילדים", האטרקציה החדשה שהולכת בקרוב לסחרר אתכם.

לפני מספר חודשים ספורים חשפו בעיריית עפולה את הדבר הבא, בכל מה שנוגע לאטרקציות עבור ילדים: פארק מים עם מגלשות אתגריות ובריכות שיעלו את רמת האדרנלין עבור כל זאטוט שמתגורר בבירת העמק. במקביל הפארק העירוני עובר שדרוג משמעותי והמסך יעלה בבתי הקולנוע החדשים שצפויים להיפתח בקיץ. לצד הקמת הפארק עמלים בימים אלה בעירייה על אטרקציה נוספת ומסקרנת לא פחות בדמות "עיר הילדים" – מיזם שישנה את מפת הבילוי בקרב הורים לקטנטנים ללא הכר.

• "עיר הילדים": כיף להכיר

אז על מה כולם מדברים? ובכן, מדובר באטרקציה שמתוקצבת בשלב ראשון בסכום של ארבעה מיליון שקלים- פרי שיתוף פעולה של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ועיריית עפולה. המטרה המרכזית של הפרוייקט שכבר קורם עור וגידים: להפוך את השוק העירוני החדש למוקד בילוי ופנאי לכל המשפחה והפיכתו ל"עיר הילדים".
עד לאחרונה השוק היה תחת חוזה של חברה ניהולית ובעת הנוכחית החוזה הסתיים והאיץ את קברניטי העירייה לתור אחר אלטרנטיבה.
מרכז הבילוי החדש לכל המשפחה יכלול, מתחמי משחק, טרמפולינות, מכוניות מתנגשות, מתחם נינג'ה לכל הגילאים, ג'ימבורי לפעוטות, מתחם ימי הולדת, משחקי וידאו, לונה פארק לילדים והכל תחת קורת גג אחת.


בשלב הראשון תשקיע החברה הכלכלית את התקציב בשיקום, שיפוץ ופיתוח מתחם השוק החדש שיהפוך למתחם סגור ומקורה המאפשר פעילות לאורך כל השנה


בשלב הראשון תשקיע החברה הכלכלית את התקציב בשיקום, שיפוץ ופיתוח מתחם השוק החדש שיהפוך למתחם סגור ומקורה המאפשר פעילות לאורך כל השנה. בשלב הבא מתכוונת החברה הכלכלית לפרסם מכרז לאיתור יזם מהתחום אשר יפעיל את המתחם.
ראש עיירת עפולה אבי אלקבץ אמר: "אני שמח על שיתוף הפעולה עם משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ואני בטוח שהפרויקט החדש, יחד עם פארק המים שייפתח בקיץ הקרוב יהפכו לאטרקציות לכל המשפחה וישדרגו עוד את איכות החיים והפנאי של הילדים, בני הנוער וההורים בעפולה".

כך זה יראה: ההדמיה של המתחם
כך זה יראה: ההדמיה של המתחם

נתנאל כהן מנכ"ל החכ"ל: אנחנו שמחים שלאחר שנים רבות בהם השוק העירוני לא התרומם הצליחה העירייה באמצעות החברה הכלכלית לגייס ארבעה מיליון שקלים מהמשרד לפיתוח הנגב הגליל והחוסן הלאומי לטובת שיקום שדרוג ושיפוץ המתחם. בשלב א' מקדמת החברה את שיקום ושיפות המתחם ובשלב ב' יצא מכרז יזמי לחברה אשר תקים ותפעיל את עיר הילדים של עפולה".

העבודות בעיר הילדים
העבודות בעיר הילדים