ככה רוצים לעלות ליגה? תיקו שלישי רצוף לעפולה

מקרטעת: הפועל עפולה המאכזבת רשמה אתמול תיקו שלישי רצוף, הפעם 2:2 מול הפועל ר"ג (עפולה הובילה 2:0). כתוצאה מכך הלחץ במועדון התעצם עוד יותר. גורמים בקבוצה: "משהו לא זורם בקבוצה. גם הגולים שהבקענו  היו מקריים. הפועל ר"ג שלטו במשחק". צילום: "בסט בול"  

 

מקרטעת או מגמגמת, זה כבר לא משנה איך תגדירו את זה. מה שבטוח הוא שהפועל עפולה של העונה הנוכחית, לפחות בינתיים, היא לא מספיק טובה, בטח לא בשביל עלייה לליגת העל – מטרה שהיא הציבה לעצמה עוד בקיץ.

מאז הניצחון במחזור הפתיחה על מכבי יבנה, הקבוצה של ניסן יחזקאל מציגה יכולת בינונית מינוס, ורשמה שלוש תוצאות תיקו רצופות. היכולת הבינונית לצד התוצאות המאכזבות, הכניסו את המערכת ללחץ גדול מאוד, שמורגש היטב בכל פינה במגרש.


למרות שהעונה רק החלה, אבל עם ניצחון אחד בארבעה משחקים נראה כי למאמן ניסן יחזקאל לא מעט סיבות לדאגה.
בקצב הזה, כך אומרים בקבוצה, אפילו מקום בפלייאוף העליון לא בטוח שנשיג.


 

אתמול (ב') הקבוצה אירחה את הפועל ר"ג למשחק חשוב שניצחון בו היה מעלה את העפולאים לעבר הצמרת הגבוהה. אלא שבדומה לשני המחזורים האחרונים, גם הפעם הפועל עפולה אכזבה את האוהדים.

הפועל עפולה עלתה ליתרון בדקה ה-33 מרגליו של גיא דיין. הקבוצה של דני גולן, שהציגה יכולת עדיפה במשחק, המשיכה להפעיל לחץ בניסיון להשוות, אבל שוב עפולה עקצה. בדקה ה-71 נתנאל גולדמן, עם שער יפהפה, הכפיל את היתרון של המקומיים. חשבתם שזה נגמר? ממש לא. שבע דקות מאוחר יותר דידייה ברוסו הצליח לצמק ובדקה ה-83 כבר התוצאה עמדה על 2:2, אחרי שער מדהים של מייקל טוקרה.

בהפועל עפולה לקחו קשה את אובדן היתרון במשחק. "מאכזב מאוד לאבד יתרון 2:0", אמר גורם בקבוצה, "משהו לא זורם בקבוצה. גם הגולים שהבקענו  היו מקריים לגמרי. הפועל ר"ג שלטו במשחק".