כוכב נולד: שי טמינו מעפולה מרחק נגיעה מהאירוויזיון

הזמרת שי טמינו אחת המתמודדות הכי אהובות בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", העפילה השבוע לחצי הגמר ואם תנצח את הגמר תייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שתערך בחודש מאי בשוודיה.

האם העיר עפולה תשלח נציגה היסטורית ראשונה לתחרות האירוויזיון הבינלאומית? הסיכויים לכך גדלו השבוע ל-25% לפחות כאשר הזמרת העפולאית שי טמינו העפילה לשלב חצי הגמר במסגרת התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" שבסיומה יוכתר המנצח או תוכתר המנצחת שייצגו את ישראל בתחרות הזמר הבינלאומית האהובה.
טמינו, המשרתת בימים אלה בלהקת הצבאית של חיל החינוך ואף זכתה לבצע לאחרונה דואט עם הזמר יהורם גאון בחידוש השיר "לא תנצחו אותי", שרה עד כה בתכנית שירים כמו "אולי", "לפני שייגמר", "פעם את לי לילה", "מה אתה רוצה ממני", "FIX YOU", "ימים של שקט" ו"WARRIOR" והיא נחשבת לפייבוריטית ואהובה על ידי צוות השופטים והקהל בבית.
בין כל העשייה המטורפת שלה נפגשה טמינו לפני כחודש עם יעל בוני, אימה של נעמה בוני ז"ל מעפולה שנפלה בקרב בשבעה באוקטובר בבסיס זיקים. המפגש המרגש התקיים בלשכתו של ראש העיר אבי אלקבץ לאחר שטמינו הקדישה במהלך התכנית לנעמה ז"ל. האם יעל הודתה לטמינו על המחווה המיוחדת ואמרה בסיום המפגש: "נעמה הייתה ילדת מוזיקה וההנצחה המיוחדת של שי בשיר לפני המדינה כולה, היוותה חיבור מוסיקלי ומרגש. הבחירה של שי להקדיש לנעמה את השיר מבטאת את האחווה העפולאית, הביחד הכול כך מיוחד שיש לנו והתחושה שעם הביחד הזה, נוכל לעמוד מול כל אויב".
עם שי טמינו עלה לשלב חצי הגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" נציג נוסף מהעמקים, מהעיר השכנה,  בית שאן, דור שמעון.