כביש 66: בשורות טובות – כניסה משודרגת לכל ישוב

בפגישה שהתקיימה ערב חג הפסח בין ראש מוא"ז מגידו חולבסקי ומנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ סוכמו לוחות הזמנים לשדרוג הכניסות לכל היישובים לאורך הכביש "האדום".

הפגישה שהיוותה המשך לפגישת חולבסקי עם שר התחבורה ח"כ ישראל כץ,  השתתפו בה גם מהנדס המועצה ברוך שמיר וחבר מליאת המועצה יעקב סאלם ממושב אליקים.
פרץ הנחה את גורמי המקצוע להיכנס מיד לאחר פסח לתכנון כל הכניסות לישובים לאורך הכביש במגמה לסיים את התכנון ולהתחיל בביצוע בעוד כחמישה חודשים. מדובר על הכניסות ליישובים: מגידו, היוגב, מדרך עוז והזורע. קטע כביש באורך של כשני ק"מ מול משמר העמק יוסט לתוואי חדש כ 250 מ' מזרחה והביצוע יחל בתחילת שנת 2018.
כמו כן, עדכן פרץ את חולבסקי כי תכנון שדרוג הכביש לשני מסלולים לכל כיוון נמשך וצפוי להסתיים במהלך 2018. במקביל חולבסקי ביקש להציב קיר חוצץ בקטע הכביש בין צומת מגידו לזלפה והנושא יידון בנתיבי ישראל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כזכור, מועצה אזורית מגידו הובילה בשנה אשתקד מאבק ציבורי גדול יחד עם היישובים והתושבים, במטרה להביא להבטחת משתמשי הדרך בכביש, נוכח הקורבנות הרבים שהוא גבה.
איציק חולבסקי: "אני מברך את מנכ"לית משרד התחבורה קרן טרנר על מימוש ההסכמות שלי עם שר התחבורה ואת מנכ"ל נתיבי ישראל ניסים פרץ על קביעת לוח הזמנים לשדרוג הכניסות לישובים לאורך הכביש. כביש 66 הוא כביש דמים שמסכן את כל הנוסעים בו ובעיקר את תושבי הישובים לאורכו. בזכות המאבק שהובלנו הגענו לסיכום החשוב עם משרד התחבורה ונתיבי ישראל על פיו ישודרגו בשנה הקרובה הכניסות לכל היישובים ובמקביל יימשך תכנון הכביש המשודרג. תודה לכל התושבים ובני הנוער שהיו מעורבים במאבק החשוב וסייעו להצלחתו".