כבוד: שלומית וילדר מעפולה נבחרה למצטיינת נשיא מטעם משרד הביטחון

נשיא המדינה ראובן ריבלין העניק לשלומית וילדר, תושבת עפולה, אות הוקרה על עבודתה המסורה עם נכי צה"ל. "יש בי את הרצון והאמונה לעזור לכל אדם שנכנס בדלת המשרד שלי", אומרת וילדר

 

 

שלומית וילדר, תושבת עפולה, נבחרה בשבוע שעבר לעובדת מצטיינת נשיא, מטעם משרד הביטחון, במסגרת קטגוריית השירותים.
וילדר, 36, לבית משפחת בן גיגי הותיקה בעפולה נשואה ליוני ואם לשלושה ילדים. במסגרת תפקידה היא ממונה על נושא התעסוקה באגף שיקום נכים במשרד הביטחון במחוז חיפה ובשבוע שעבר היא קיבלה אות הוקרה מהנשיא ראובן רובי ריבלין, בטקס בבנייני האומה בבירה ירושלים, יחד עם יתר העובדים המצטיינים ברחבי ישראל. האירוע המכובד היה במסגרת טקס העובד המצטיין הארצי על שם נח מוזס. את האירוע מפיק עיתון "ידיעות אחרונות".
אלפי עובדים מכל רחבי הארץ התמודדו במקומות עבודתם ובתום מיונים קפדניים, נבחרה וילדר יחד עם עוד 25 עובדים נוספים בכל הענפים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מחוז חיפה והצפון הינו המחוז הארצי הגדול ביותר אשר מטפל ב-14.000 נכים ופגועים ובכל האוכלוסיות והמגזרים. במסגרת תפקידה היא פועלת לשלב נכי צה"ל, בעבודה מפרנסת לקיום המשפחות. במקביל היא עוסקת באופן נרחב בשימור מעסקים בשוק החופשי ומניעת פיטורים. כמו כן היא דואגת לקידום, ייעול ופיתוח תחום שיקום בתעסוקה ושותפה בצוות רב מקצועי שמביא לשילוב הנכים בשוק העבודה. בנימוקים לבחירה נכתב עוד כי היא מאמינה בשילוב נכי צה"ל בעבודה מסודרת ומאורגנת מתוך מסירות, מחויבות גבוהה, אהבת האדם ותחושת שליחות. "יש בי את הרצון, היכולת, והאמונה לעזור לכל אדם שנכנס בדלת המשרד שלי", כך מתארת שלומית את מילוי תפקידה והעזרה האישית שהיא מעניקה לפונים אליה. על כל אלה ועוד היא זכתה להוקרה והערכה.