יש גביע – מפנטזים על דאבל

קבוצת הוותיקים של הפועל עפולה ניצחה את בית שאן והוכתרה כמחזיקת גביע הליגה לשנת 2022. היעד הבא שלהם: זכיה באליפות הליגה- מחר המשחק המכריע מול קרית שמונה

רבים מחובבי הספורט בעפולה התכנסו ביום שישי האחרון במגרש בגין בעיר לצפות בגמר ליגת הוותיקים בין וותיקי עפולה לוותיקי בית שאן.
בתום משחק מרתק היו אלה שחקני עפולה שיצאו עם ידם על העליונה והכי חשוב: עם הגביע הנכסף. על כר הדשא המטופח התרוצצו שחקנים עם עבר בליגות הגבוהות והמקצועניות בישראל, כולל שחקנים עם רזומה בנבחרת ישראל דוגמת יהודה עמר מבית שאן ועמי אזולאי מעפולה.
אלירן כהן, מנהל וותיקי הפועל עפולה, נמנה על מייסדיה, יחד עם אחיו איתי, חבר מועצת העיר בבירת העמק. בתום המשחק הוא היה נרגש ומלא אמוציות ואמר: "זו הייתה עונה מאתגרת במיוחד. היה לנו מסע חלומי של שחקני עבר שחזרו במנהרת הזמן, והובילו את הקבוצה להשגים מרשימים בליגה. השחקנים עמדו ביעדים ובמטרות שהצבנו בתחילת השנה בנחישות, התמדה והקרבה. הייתה לי הזכות לשחק בקבוצה שהתחברה, קבוצה עם מרקם אנושי נדיר, כשרונות צעירים לצד ותיקים יותר, כל היופי הוא שברובם הם עפולאים מקומיים, שחקני עבר שעשו קריירה נפלאה בכדורגל הישראלי".

• "אי אפשר לתאר את ההתרגשות במילים"

עוד הוסיף כהן: "המסע לא היה פשוט והוא היה רווי באתגרים אך צלחנו אותם תוך שיתוף פעולה מלא של כל השחקנים. הקבוצה נולדה לפני שלוש שנים, התחלנו את הליגה בזמן והובלנו את הטבלה. לצערנו הקורונה נכנסה לחיינו ועצרה את פעילות הליגה למשך שנתיים אך לא נתנו לדבר הזה לעצור אותנו. המשכנו בפעילות הקבוצה ובאנו מוכנים לפתיחת הליגה נחושים להצליח וכך התחלנו את המסע כאשר הקבוצה והשחקנים מבינים שמשהו טוב הולך לקרות פה. התחרות, היצרים, הדחפים והתכונות הטמונות בשחקני כדורגל באו לידי ביטוי במיוחד במשחקי החוץ כשכולם התייצבו בכדי לצבור את הנקודות ולהגשים את היעד. הכל קרה בזכות אנשים טובים שהמשחק הוא חלק מחייהם. חשוב לציין שהבסיס להצלחת הקבוצה התבסס על רוב מוחלט של שחקני בית וחיזוק משמעותי של שחקנים נוספים. אני חייב לציין את עמי אזולאי ששימש כמאמן-שחקן. הוא עשה עבודה פנטסטית בחיבור הקבוצה ברמה המקצועית והפרסונלית. היה לנו סגל מרשים שכלל שחקני עבר מוכחים ובהם: ליאור לוי, ליאור ליברמן, רון חייט, יותם מלול, גל חייט, השוער ניצן קרוננברג, עזרא דסטה, קובי טארקה, רמון תמים ועוד. אני יכול לומר בגאווה שמדובר בשחקנים מרשימים באישיות שלהם ובניסיון שלהם. לשמחתי הגענו לרגע שאני אישית חלמתי עליו – לזכות בתואר עם הקבוצה הנפלאה הזו. זה היה אתגר מדהים במיוחד. זכינו להגיע לגמר גביע הליגה בזכות. אי אפשר לתאר את ההתרגשות במילים – מהרגע של תחילתו של המשחק ועד לסיומו. עברנו משחקים לא קלים, מול שחקני עבר מוכרים ומוכשרים אבל בסוף הדרך אנחנו הנפנו את הגביע. אחד המרכיבים שהביאו להצלחתה של הקבוצה זו התמיכה של מספר אנשים: ראש העיר אבי אלקבץ, איתי כהן חבר מועצת העיר שהקים את הקבוצה, מנהל אגף הספורט שלומי אלבז שליוו את הקבוצה וחשוב לי גם מאוד לציין את שחר בג'רנו שתמך בקבוצה לאורך כל הדרך במשנה מרץ".

קבוצת הוותיקים של עפולה יחד עם הגביע
קבוצת הוותיקים של עפולה יחד עם הגביע

כעת מתכוננים בקבוצה למשחק חשוב לא פחות ואולי יותר שיערך מחר(שישי) בעפולה במגרש בגין, שהמנצחת בו תוכתר לאלופת ליגת הוותיקים. המשחק ייערך מול וותיקי קרית שמונה ובעפולה כבר מפנטזים על דאבל היסטורי.